וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרטיס הנסון, במאי "סודות אל. איי.", מת בגיל 71

21.9.2016 / 9:45

הקולנוען האמריקאי נמצא הבוקר ללא רוח חיים בביתו שבלוס אנג'לס. נסיבות מותו עדיין לא ברורות. הנסון, שהחל את הקריירה בשנות השבעים, זכה באוסקר עבור התסריט המעובד הטוב ביותר

קרטיס הנסון. GettyImages
יוצר ובמאי מוערך. קרטיס הנסון/GettyImages

הבמאי קרטיס הנסון מת בגיל 71. הקולנוען נמצא היום (רביעי שעון ישראל) ללא רוח חיים בביתו שבלוס אנג'לס, מסיבות שטרם התבררו.

הנסון החל לפעול כבר בשנות השבעים, אבל לפרסום אמיתי ראשון זכה ב-1992, עת ביים את המותחן "היד שמנענעת את העריסה", מן המצליחים במותחנים האנטי-יאפים של התקופה. לאחר מכן המשיך למתוח את הקהל גם ב"נהר הפרא" מ-1994, ואז הגיעה ההצלחה הגדולה של חייו: "סודות אל.איי", הפילם-נואר שתמיד חלם לביים, שהתרחש בלוס אנג'לס של שנות החמישים, המקום והתקופה בהם גדל. על סרט זה, קיבל בין השאר את האוסקר לתסריט המעובד הטוב ביותר.

לאחר מכן, נהנה הנסון מהצלחה גם עת ביים ב-2002 את "8 מייל" בכיכובו של אמינם. המשך הקריירה שלו היה מוצלח פחות, אבל היו בו כמה הבלחות, למשל "בנעלייה" (2005) דרמה סנטימנטלית סבירה בהחלט עם קמרון דיאז, ו"גדולים מכדי להיכשל", סרט טלוויזיה משובח מ-2011 שהיה מן הראשונים לעסוק במשבר הכלכלי, והקדים את "מכונת הכסף" ודומיו. עבודתו האחרונה והנשכחת למדי היתה "הגלישה הגדולה במאווריקס", דרמת גלשנים בכיכובו של ג'רארד באטלר. יהי זכרו ברוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully