וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 112: מלאני בי תעשה הכל כדי להציל חבר

22.9.2016 / 1:47

סקארי ספייס הטילה את מימיה על מגיש בריטי שנעקץ על ידי מדוזה, שיילין וודלי מציעה ללמד בני נוער לענג את עצמם, מרי-קייט אולסן מנסה את מזלה בתחום רכיבת הסוסים ובתו של מייקל ג'קסון סובלת ברשת. חדשות הטראש של השבוע

מקום 5: מרי-קייט אולסן דוהרת

התאומות מרי-קייט ואשלי אולסן לא מוכנות לתת לסיפור שלהן להסתכם ב"עלייתן ונפילתן", ואחרי שעברו את המסלול הידוע מילדות-כוכבות אל תהומות הטראש, הן משנות את הנרטיב ומבססות את עצמן כנסיכות. לפחות מרי-קייט. לאחר שנשאה לדבר הכי קרוב בנמצא לנסיך אירופאי - אוליבייה סרקוזי, אחיו של נשיא צרפת לשעבר - השבוע השתתפה מרי-קייט בתחרות רכיבה על סוסים, שזה כידוע ספורט של בני מלוכה או אנשים עשירים במיוחד. היא עשתה זאת באירוע ה"גולד-קאפ" בניו יורק, אחר מאירועי הרכיבה היוקרתיים בעולם. אולסן אמנם לא זכתה בפרסים כלשהם בתחרות, אבל זכתה לרכב לצד עשירים ועשירות נוספים, כמו ג'סיקה ספרינגסטין (הבת של ברוס) ואווה ג'ובס (הבת של סטיב). אפשר להיות בטוחים שעם סיום האירוע התכנסו כולן בחדר והתאמנו על הליכה זקופה כשערימות ספרים לראשן. זה מה שנסיכות עושות, לא?

מקום 4: שיילין וודלי, סמל מין

השחקנית הצעירה שיילין וודלי היא הכוכבת הכי היפית בהוליווד, והיא מעולם לא הסתירה את זה. היא מייצרת את הגבינה אותה היא אוכלת בעצמה, שותה מי אגמים שהיא דולה במו ידיה, וחובבת גדולה של עשבי מרפא מסוגים שונים. היא גם אקטיביסטית ופעילה פוליטית, וכעת יש לה רעיונות די מהפכניים עבור שיעורי חינוך המיני של הנוער בארצות הברית. "כבחורה צעירה, לא מלמדים אותך איך לענג את עצמך או איך מרגישה אורגזמה", אמרה השבוע בריאיון. "אם היו מלמדים בבית הספר איך לאונן, הרבה פחות נערות היו נדבקות בהרפס בגיל 16 או נכנסות להיריון בגיל 14". דברי טעם, אם כי היא כל כך ליברלית עד שבקרוב היא עלולה להשלים סיבוב שלם ולהפוך לחביבת מטיפי ההתנזרות ממין.

שיילין וודלי בטקס פרסי הקולנוע של MTV, יוני 2012. GettyImages
אייקון ליברלי. שיילין וודלי/GettyImages

מקום 3: במקום שאליו הוא נוסע, לא צריך שוטרי תנועה

שוטרי תנועה שמעו כבר את כל התירוצים האפשריים, ולכן אפשר לנחש שכששני שוטרים בריטים עצרו נהג דלוריאן לאחר שנסע במהירות של 88 מיילים לשעה, הם ציפו ל"ניסיתי לנסוע בזמן חחחח". אבל מסתבר שנייג'ל מילס, נהג הרכב, סתם טס בדלוריאן שלו ולא ניסה לשבור את רצף המרחב-זמןכמו מרטי מקפליי וידידו המדען דוק בראון. מכונית הדלוריאן והמהירות הספציפית? מקרי, מקרי לחלוטין. לפחות הוא זכה למעט תהילת רשת, יש שיאמרו שזה שווה יותר מלחזור אחורה בזמן.

מקום 2: הניחו לפאריס לנפשה

כאילו החיים לא התאכזרו מספיק לפאריס ג'קסון, בתו בת ה-18 של מלך הפופ המנוח, בשנים האחרונות מתאכזרים אליה גם טרולי האינטרנט המנוולים. בסרטון שהעלתה לאינסטגרם פנתה בדמעות לעוקביה והתחננה שיפסיקו להטריד אותה ברשתות החברתיות. ג'קסון סיפרה כי השנאה איתה היא מתמודדת משפיעה עליה עמוקות, עד שניסתה להתאבד כשהיתה בת 14. המסר כנראה לא עבר, וג'קסון הסירה את הפוסט כעבור זמן קצר, וסביר להניח שזה לא היה בעקבות מבול של הודעות תמיכה. והנה רעיון: אם אתם לא סובלים מישהו, תפסיקו לעקוב אחריו.

מקום 1: מלאני בי תהיה שם בשבילכם, גם כשלא צריך

בר גרילס מארח בתכנית ההרפתקאות שלו כוכבי ענק, שם הוא מעמת אותם עם איתני הטבע. בתכנית האחרונה, בה התארחה מלאני בי, היה זה דווקא גרילס שנאלץ להתמודד עם חוויה כואבת: הוא נעקץ על ידי מדוזה. לא אחת כמו סקארי ספייס תאבד את העשתונות כשקצת שורף, והיא מיד הציעה לעשות מה שהיא ראתה בכל מיני סרטים (היא לא הודתה, אבל מדובר בפרק ההוא ב"חברים") ולהטיל מימיה על איזור העקיצה כדי להקל על הכאב. גרילס זרם, יצאה לו מזה סצנה מטושטשת אך מדהימה, ולבסוף הודה למל ואף נסחף וטען ש"הצילה את חייו". הוא חש כל כך לא בנוח עם ההצהרה הזאת שחזר בו כעבור כמה ימים, ואמר בתכנית בוקר בריטית שבסך הכל רצה להיות מנומס, אבל הוא לא קיבל את ההקלה לה ציפה. ניחוש: כשהוא מתחיל עם מישהי והיא מסרבת לו הוא גם אומר לה "יאללה יאללה, מי בכלל רוצה אותך יא דבה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באה לעזרת חבר. מלאני בי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully