וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועידת המוזיקה Tune in Tel Aviv תתקיים זו השנה השישית ב-9-12 בנובמבר

21.9.2016 / 16:15

מטרת הוועידה היא לחשוף להקות ואמנים ישראליים בפני אנשי תעשיה מובילים מהעולם. בין האורחים השנה: סגן נשיא פסטיבל Coachella, סגן הנשיא של Warner Music והאחראי על הבוקינג בפסטיבל גלסטונברי. כ-85 אמנים ישראליים יציגו את עצמם בפניהם

נגה ארז באולפן השקוף, Balkada. ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
נגה ארז/מערכת וואלה!, ראובן קסטרו

ועידת המוזיקה Tune in Tel Aviv תתקיים זו השנה השישית ב-9-12 בנובמבר, במטרה לחשוף להקות ואמנים ישראלים – הן חדשים והן ותיקים – בפני אנשי תעשיה מובילים מהעולם, ובהם מנהלי פסטיבלים, בעלי לייבלים, סוכנים ומנהלים אישיים, בתקווה לייצא את המוזיקה הישראלית לחו"ל. הוועידה, עליה חתומים אולה! רקורדס בשיתוף עם אקו"ם, תכלול בין השאר כנס רב יומי, הרצאות תצוגות תכלית, מסיבות והופעות שונות.

השנה יחזרו לכנס סימור סטיין, סגן הנשיא של Warner Music ויו"ר Sire Records, דניאל מילר, נשיא Mute Records ו-Mute Publishing, ומלקולם היינס, האחראי על הבוקינג למתחם Silver Hayes בפסטיבל גלסטונברי. עוד יגיע במטרה לאתר כשרונות, אליוט לפקו, סגן נשיא פסטיבל Coachella.

עברי לידר נפגש במועדון בתל אביב עם המפיק והיוצר סטרלינג פוקס, שהפיק את השיר " Video Games" של לנה דל ריי. בן פלחוב,
עברי לידר נפגש במועדון בתל אביב עם המפיק והיוצר סטרלינג פוקס, שהפיק את השיר " Video Games" של לנה דל ריי, בהשקת Tune in Tel Aviv ביום ראשון/בן פלחוב

הערב המרכזי של אירועי הועידה יהיה הופעתם של ההרכב האלקטרוני הברלינאי Moderat, ב-10 בנובמבר בהאנגר 11, בהפקת חברת 3A בשיתוף עם צוות ברזילי. לועידה יגיעו גם The Vanjas השוודים, The Coals הפולנים ולהקת On-The-Go הרוסית. מעל ל-85 אמנים ישראליים יציגו את עצמם בפני ציידי הכשרונות והגורמים הבינלאומיים במעל לתריסר במות, ובהם Garden city movement, נגה ארז, Full Trunk, להקתו של גבע אלון Vegan Friendly, ושרי ורנה (שירי הדר ורן שם טוב).

פרטים נוספים באתר הוועידה.

  • עוד באותו נושא:
  • Tune in Tel Aviv

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully