וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות אירועי טקס פרסי אופיר - תלונה הוגשה במשטרה נגד השחקן רועי אסף

לאחר שאסף ניסה לעלות לבמה במהלך נאומה של השרה רגב, הגיש מנכ"ל המשרד לאמנויות הבמה באשדוד תלונה נגדו בתחנת המשטרה המקומית. מנכ"ל משרד התרבות במכתב ליו"ר האקדמיה לקולנוע: "העמיד את השרה בסכנה פיזית ממשית"

צילום ודאו: יותם רונן, עריכה: מתן חדד, צילום סטילס: מגד גוזני

אחרי מסיבות העיתונאים והתגובות ברשת, מגיעה סערת טקס פרסי אופיר למישור הפלילי. מנכ"ל המשכן לאמנויות הבמה באשדוד (בו נערך הטקס אמש), הגיש לפנות ערב (שישי) תלונה במשטרת אשדוד נגד השחקן רועי אסף. בתלונה נכתב כי אסף התפרץ לעבר הבמה במהלך נאומה של שרת התרבות מירי רגב.

מוקדם יותר הערב, שיגר מנכ"ל משרד התרבות יוסי שרעבי מכתב ליו"ר האקדמיה לקולנוע, מוש דנון, ובו הביע ביקורת קשה על התנהלות האקדמיה. "כולנו חשים בושה עמוקה שטקס ציבורי שמטרתו להעלות על נס את העשייה בקולנוע הישראלי, ולציין ברוב כבוד והדר את יוצריו ויוצרותיו; שחקנים, שחקניות, במאיות ובמאים ושאר אמני המסך - הפך בין רגע לערב מבזה ואלים עד כדי מצב בו אחד השחקנים העמיד את שרת התרבות בסכנה פיזית ממשית", ציין שרעבי.

רועי אסף באופיר 2016. יותם רונן
"העמיד את שרת התרבות בסכנה פיזית ממשית". רועי אסף בטקס פרסי אופיר/יותם רונן

בהמשך דבריו הביע שרעבי פליאה לגבי האופן בו, לדבריו, בחרה האקדמיה שלא להביא לידיעת צוות המשרד והשרה את העובדה שקטעים משיריו של המשורר הפלסטיני, מחמוד דרוויש, יוקראו במהלך הטקס. "אני מקווה ורוצה להאמין כי ההחלטה להסתיר כוונה זו לא נעשתה במזיד ועל מנת להתריס, ליצור פרובוקציה, להביך את שרת התרבות ולפגוע בממלכתיות הטקס ובמעמדו".

את דבריו סיכם שרעבי בדרישה לנקיטת צעדים נגד אסף. "אני מצפה לתגובה הולמת של הנהלת האקדמיה ולנקיטת צעדים ממשיים כנגד אותו שחקן פורע חוק ואגרסיבי, שניסה למנוע משרת התרבות לשאת דברים באופן ברוטאלי ומאיים, תגנה בקול רם וברור מעל כל במה אפשרית את שהתרחש אמש".

תגובתו של רועי אסף לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully