וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה יצחקוב זכה בגמר "המשימה: אמזונס"

24.9.2016 / 23:20

המנצח של העונה הראשונה של "המשימה: אמזונס" הוא יהודה יצחקוב. יצחקוב גבר במשימה האחרונה על אביאל כהן ומיטל דה רזון ויקבל מיליון שקלים

יח"צ - חד פעמי

גם "המשימה: אמזונס" מתגאה במנצח: יהודה יצחקוב. לפרק הגמר של "המשימה: אמזונס" הגיעו ששה מתמודדים (שליש מקאסט התוכנית שעמד על 18 מתמודדים): מיטל דה רזון, אביאל כהן, רותם סמדג'ה, יהודה יצחקוב, בתיה שיף והגר קרויטורו. בחלקו הראשון של הגמר הודחו קרויטורו, סמדג'ה ושיף ולא העפילו למשימה האחרונה, משימת איסוף הטוטמים. במשימת איסוף הטוטמים הפסיד כהן ראשון ויצחקוב גבר על דה רזון בטוטם אחד בלבד וזכה במיליון שקלים.

"המשימה: אמזונס" עלתה לשידור ב-9 ביולי וזכתה עם עלייתה לביקורות צוננות בכלי התקשורת. קהל הצופים בבית הגיב דומה ולמרות פתיחה נאה (27.6% רייטינג לפרק הבכורה) לאורך העונה נרשמו נתוני רייטינג בינוניים ומספר פעמים הרייטינג של התוכנית הידרדר עד לנתון של 19% בלבד. "המשימה: אמזונס" נחשבת לתוכנית דגל בעונת הקיץ של קשת ולפי הערכות ופרסומים בכלי התקשורת הושקעו בכל פרק למעלה ממיליון שקלים. בתחילת החודש פורסם ב"גלובס" כי למרות הרייטינג הבינוני, בזכיינית מתכננים לצלם עונה נוספת לפורמט שנולד מתוך רצון להתחרות ב"הישרדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully