וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית ורז ניצחו בגמר "המירוץ למיליון"

26.9.2016 / 23:12

בתום עונה שנמשכה כמעט ארבעה חודשים וחצי, הוכתרו עמית ורז גל כזוכים הגדולים של "המירוץ למיליון". השניים גברו בגמר על לי חדד וטל אלקובי. יריביהם של עמית ורז, ג'וזי זירה ואלכס עמר סיימו במקום השלישי

צילום מסך

עונה נוספת של "המירוץ למיליון" הגיעה אל סופה: עמית ורז גל זכו הערב (שני) בגמר העונה החמישית של "המירוץ למיליון" לאחר שהגיעו ראשונים אל קו הסיום. במקום השני סיימו לי חדד וטל אלקובי, הצמד הנשי היחיד שהגיע לגמר העונה. במקום השלישי סיימו יריביהם העיקריים של עמית ורז, ג'וזי זירה ואלכס עמר. לאורך העונה נרשמו חיכוכים בין שני הזוגות ואחד הפיצוצים הגדולים התרחש בבריכת הצבים בזנזיבר באמצע משימה.

העונה החמישית של "המירוץ למיליון" זכתה לרייטינג ממוצע של 26.1%. נתון נאה לעומת יריבתה העיקרית "המשימה: אמזונס". עם זאת, העונה הקודמת של התוכנית זכתה לרייטינג ממוצע של 33.3% (ללא משדר הגמר) ואילו הרייטינג הממוצע בעונה השלישית עמד על 29.5%. לפני כחודש וחצי הופצה ברשתות החברתיות רשימה שבה נחשף סדר ההדחות בעונה אולם בזכיינית רשת סירבו להתייחס להדלפה. הערב (שני) התברר כי הרשימה לא היתה מדויקת והמקומות השני והשלישי בה הוחלפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully