וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש הרבה בויזה: המיליארדר שמשקיע עשרות מיליונים בקריירת הפופ של אשתו

27.9.2016 / 12:48

מוחמד זהור כבר בזבז 20 מיליון ליש"ט בשביל להגשים את חלומה של רעייתו קמליה, זמרת ומיס עולם לשעבר, להיות כוכבת פופ בינלאומית. כעת הוא מתכנן גם לרכוש לשם כך מטוס פרטי ב-27 מיליון ליש"ט. למה המטוס אינו מותרות, ומדוע כל זה מגיע לה?

צילום מסך

(בסרטון: קמליה בקליפ לשירה "Butterflies")

seperator

אמנים המבקשים לפרוץ לתודעה נתקלים לא פעם בקשיים כלכליים רבים בעת שהם מתדפקים על דלתות האולפנים וחברות ההפקה. יש כאלה, לעומת זאת, שבכלל לא צריכים לדאוג: המיליארדר מוחמד זהור למשל הודה כי כבר השקיע יותר מ-20 מיליון ליש"ט עבור הגשמת חלומה של אשתו קמליה להפוך לכוכבת פופ מצליחה ברמת טיילור סוויפט.

זהור בן ה-61, איש עסקים ממוצא פקיסטני המתגורר באוקראינה, עשה את הונו בעסקי הפלדה. לרעייתו קמליה, לשעבר מיס עולם, היתה בעבר קריירת פופ מצליחה באוקראינה, ארץ מולדתה. את הוצאותיו על הצלחתה, זהור אף הולך להכפיל: בריאיון לערוץ 5 הבריטי סיפר כי על מנת שקמליה תוכל להתנייד בנוחות מביתם שבאוקראינה אל כרישי תעשיית הבידור באל.איי, הוא מתכנן לרכוש מטוס פרטי חדש בלא פחות מ-27 מיליון ליש"ט. לדברי זהור, ההוצאה משתלמת שכן מטוס פרטי פירושו חיסכון בהמתנות ובעיכובים בשדות תעופה. "זה הכל תלוי בכמה יקר הזמן שלך. אתה משלם בשביל הזמן, לא בשביל מותרות", הסביר.

השניים שנשואים כבר עשור נפגשו לראשונה באחת מפגישות העסקים שקיים זהור, בה הופיעה קמליה וביצעה שיר עם אוקראיני. הזוג משקיע לא רק בעסקי המוזיקה, אלא גם באורח חייו הנוצץ: השניים מתגוררים בארמון ששוויו מוערך ב-50 מיליון ליש"ט ומאובזר בשלל דברים, בהם לדוגמא נברשת בשווי של 100 אלף ליש"ט. לקמליה גם חמישה סוסים ומלתחת בגדי מעצבים בשווי מיליוני ליש"ט, כך על פי הדיווח בעיתון ה"דיילי מייל", והיא גם אוהבת לרחוץ באמבט מלא שמפניה, משום שזה לטענתה בריא לעורה.

זהור מודה שלא קל לו לסרב לאשתו, משום שעד שפגשה אותו לא חיה חיי מותרות. קמליה שגדלה במשפחה לא עשירה אף נאלצה להתמודד עם חשש ממחלת הסרטן בשנות ה-20 לחייה. "יש לי את האומץ להגיד לא, אבל אני מאוד גרוע בזה. בגיל 26 היא חיה חיים קשים. היא אדיבה, אדם טוב מאוד ויפהפייה. הדברים האלה מגיעים לה", סיפר זהור.

  • עוד באותו נושא:
  • פופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully