וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 113: המדע קבע שהתמכרות לטלוויזיה טובה למוח שלכם; סתם, הוא לא

30.9.2016 / 7:00

נטפליקס מנצלת תוכנית מדע חדשה כדי להחדיר מידע שגוי לחלוטין לגבי תפקוד המוח שלנו לתודעה, קיפר סאת'רלנד מתוודה שלא צפה מעולם בפרויקט המצליח ביותר שלו ובית המלון שיאפשר לכם לישון עם ג'ף גולדבלום. חדשות הטראש של השבוע

יח"צ - חד פעמי

מקום 5: ג'ק באוור לא מעולם לא צפה ב-"24"

שחקנים הטוענים שמעולם לא צפו בסדרות או בסרטים בהשתתפותם הם הזן הכי מאוס של סלבס. אף אחד לא קונה את הקוליות האגבית שלכם: אם אתם לא צופים בסדרה, למה שאנחנו נצפה בה? המצטרף האחרון אל הזן הוא קיפר סאת'רלנד, שסיפר השבוע לג'ימי קימל שלא צפה באף אחד מ-216 הפרקים של "24". הסיבה נעוצה בהקרנה טראומטית במיוחד של אחד מסרטיו הראשונים, במהלכה היה בטוח שלא יעבוד עוד כשחקן. הסרט, אגב, היה "אני והחבר'ה", כך שלמרות שסאת'רלנד התבדה בענק, הטראומה נותרה בעינה. לכל אחד מאיתנו יש את נקודות חוסר הביטחון שלו, אבל משום מה שפים לא רצים לספר שהם לא טועמים את המנות שלהם.

מקום 4: הכל כלול, גם ג'ף גולדבלום

מעת לעת מתפרסמות כתבות אימה על בתי מלון שלא מחליפים את המצעים, הציפיות (הבנתם? ציפיות!) שלנו מעובדי תעשיית המלונאות מצטמצמות לכדי המינימום ההכרחי: "אפשר בבקשה עוד נייר טואלט? לא? זה בסדר, אני כבר אקפוץ לסופר פארם". לכן כאשר נשאל סת' פרידלנד במעמד הזמנת החדר מה עוד יוכל לעשות המלון על מנת להנעים את שהותו, הוא חשב מה ישמח את בת זוגו איימי, וביקש מהם לפזר תמונות ממוסגרות של השחקן ג'ף גולדבלום בחדר. הזוג הצעיר מפורטלנד העריך מאוד את המחווה, המלון הקליפורנאי זכה לפרסום ויראלי איכותי, ואף אחד לא עבר על הסדינים עם אור אולטרה סגול על מנת למצוא ממצאים מחשידים. כולם מנצחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מקום 3: ואז הלוחמת התפצלה לשתיים

זוכרים את כריס אנג'ל, שכיכב לצד אורי גלר בגרסה האמריקאית ל"שקר כלשהו"? סליחה, ל"אורי גלר מחפש את היורש"? וזוכרים את הקסם הישן והמוכר בו חותך קוסם מתנדבת מהקהל לשניים? אז לכריס אנג'ל יש ספין ריאליסטי ודוחה במיוחד על הקסם הזה, שיבוצע בתכנית טלוויזיה חדשה שלו שתשודר באוקטובר הקרוב. את הקסם הוא מבצע על אמנית הלחימה פייג' ואנזנט, ואם היא לא הצליחה לגבור על אנג'ל אז כנראה שאף אחד לא יוכל. שימו לב, לפני הצפייה רצוי להיות על בטן ריקה והשעיית ספק מלאה.

מקום 2: המדע רוצה שתתמכרו לטלוויזיה

עכשיו זה מדעי: התמכרות לצפייה בטלוויזיה משפרת את התפקוד המוחי. מחקרים חדשים טוענים כי כשהמוח שלנו נחשף לתכנית חדשה, הנתיבים הנוירונים שבו מתרחבים וצפייה בכמה פרקים תשפר את מערכת החיזוק במוח. מושגים מבלבלים? לא נורא, המחקרים האלו לא אמיתיים. מדובר בקידום של נטפליקס לתכנית חדשה בכיכובו של "ביל ניי חובב המדע", שלקח על עצמו להסביר לנו שהתמכרות לנטפליקס זה דווקא די אחלה. למרות שלא האמנו, לשנייה הרגשנו טוב יותר עם הרגלי הצפייה המוגזמים שלנו. וכעת, לעוד פרק של "חוק וסדר: מדור מיוחד".

מקום 1: בעולם כזה של אופנה, טוב שיש תמנון

נאמדה היא דוגמנית ובלוגרית אוכל יפנית, שהחליטה לשלב בין שתי האהבות שלה לטובת תערוכה מיוחדת. בשיתוף פעולה עם צלם האופנה קזאן ימאמוטו, הצטלמה נאמדה כשלגופה תמנון חי במשקל 18 קילוגרם. "תמיד רציתי להצטלם עם תמנונים", סיפרה נמאדה, "אבל היה ממש קשה לאחוז בו, כי הוא היה חי וחלקלק וכל הזמן זז". אף חיה לא נפגעה במהלך הצילומים? לא בדיוק. לקראת סוף הסשן בושל התמנון, והונח אחר כבוד על ראשה של הדוגמנית. "הוא נראה ממש חמוד על הראש שלי", אמרה. וימאמוטו הוסיף: "אכלנו אותו והיה מעדן". התמנון בתגובה: "אני מת. אבל לפחות עשיתי קצת אמנות לפני שנבלסתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully