וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם יומי זומה

3.10.2016 / 8:57

חברי יומי זומה מגיעים להופעה היסטורית ומרגשת בישראל ולרגל המאורע הם סיפרו לוואלה! תרבות על חמשת האלבומים שהשפיעו על יצירתם יותר מכל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכב יומי זומה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Joni Mitchell - Blue

זה האלבום האהוב עלינו, רק בגלל הדרך שבה ג'וני מיטשל משתמשת במילים. הרבה מהמילים שלה מתרכזות בפרטים הקטנים כדי לספר על נושאים גדולים אבל זה אלבום מאוד כן על חיים, אהבה וכל מה שבין לבין. בנוסף לכך השורה "I'm going to make a lot of money and quit this crazy scene" היא פנטסטית כי זה בדיוק מה שמיטשל עשתה!

Sibylle Baier - Colour Green

אנחנו לפעמים שוכחים את העידן שלפני האינטרנט, אנשים עשו מוזיקה למגירות, מוזיקה לא גלויה במשך שנים. לא היית יכול לשים בסאונדקלאוד משהו שכל העולם ישמע. סיייבל באייר היתה שחקנית ומוזיקאית מגרמניה. האלבום הזה בעצם הוקלט בבית שלה על מכונת הקלטה קטנה בין 1970 ל-1973 והחומרים התגלו לעולם ע"י משפחתה בשנות האלפיים ויצאו מחדש כאלבום רשמי. זה לא היה אמור להישמע על ידי אף אחד ואנחנו חושבים שניתן לשמוע זאת בדרך שבה היא כתבה שירים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

The Strokes - Is This It

אלבום שהרבה מבני גילנו מקשיבים לו, כאלה שגילו מוזיקה אלטרנטיבית בתחילת שנות ה-2000. זה אלבום בכורה מדהים שמראה את האיזון בין כתיבה יפה לעיבוד שבו הכלים לא מרוסנים. האלבום הזה הוא השראה לילדים כמונו, אבל אף אחד לא היה מסוגל לייצר משהו שמתקרב לאלבום הזה מאז. כל שיר מבריק, אפילו שיר הבונוס "When It Started" שהחליף את "New York City Cops" אחרי פיגוע התאומים.

Dimtri Shostakovich - String Quartet No 8, in C Minor, Op. 110

סם נולד לצלילי השיר הזה לפני 21 שנים והוא עדיין חזק עבורו כמו שזה היה אז. אפשר לנתח את השיר הזה מבחינה אינטקלוטאלית אבל בואו נודה באמת, במציאות השיר רק גורם לך להרגיש דברים. יצירת מופת של מוזיקה קלאסית חשוכה.

Fleetwood Mac - Rumours

לא משנה איפה אנחנו בעולם, לא משנה איך אנחנו מרגישים - אנחנו נקשיב לאלבום הזה ואז נהיה בבית, בטוחים ומאורגנים. ללכת ברחובות של ברוקלין בקיץ, ערב חורפי בקרייסטצ'רץ' על טיסה רעועה או בנסיעה למופע הבא - האלבום הזה תמיד מושלם. חברי פליטווד מאק יודעים איך לתפוס את התחושה שכל כך מחברת וכל כך קשה לתיאור. וזו הדוגמה הטובה ביותר, כשהקול של סטיבי חלומי, האלבום הזה גורם לך להרגיש הכל בסדר בעולם.

seperator

יומי זומה תופיע בתיאטרון תמונע בתל אביב ב-9 באוקטובר.

  • עוד באותו נושא:
  • יומי זומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully