וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלב ההוכחות במשפט עדנה קנטי נגד קשת: "אני לא שקרנית"

29.9.2016 / 14:31

הדיון בתביעתה של יוצאת "האח הגדול" נגד זכיינית ערוץ 2 וחברת ההפקות קופרמן, התחדש היום בבית משפט השלום בתל אביב. בתשובותיה טענה קנטי, בין היתר, כי הופעות בהשתתפותה בוטלו בעקבות התוכנית

יואב דודקביץ'

שלב ההוכחות בתביעה של יוצאת "האח הגדול", עדנה קנטי, נגד קשת וחברת ההפקות של התוכנית, החלה היום (חמישי) בבית משפט השלום בתל אביב. קנטי טענה בתביעתה לפגיעה חמורה בפרטיותה הרפואית, בכליאת שווא ובהוצאת לשון הרע על ידי קשת וקופרמן הפקות. אף נציג מטעם קשת או מטעם חברת קופמן הפקות לא נכח באולם במהלך הדיון.

במהלך חקירתה של קנטי הציג מוטי ארד, עורך הדין מטעם ההגנה, קטע שצולם מספר ימים לאחר יציאתה מבית "האח הגדול", ונלקח מתוכנית האירוח של לאון שניידרובסקי. לטענתו לא הציגה קנטי במהלך הריאיון כל חרטה על הופעתה בתוכנית, או כל טענה אחרת שמופיעה בכתב התביעה.

"מפריע לך שאני מאושרת פה?", שאלה קנטי, המייצגת את עצמה בדיון. "גילו לי גידול, הייתי בטוחה שאני הולכת למות, ואז אמרו לי שהגידול שפיר. הייתי מאושרת".

ארד המשיך ועימת את קנטי עם העובדה שהיא "מספרת סיפורים במקצועה". לטענתו במהלך התחקיר שנעשה לקנטי לפני כניסתה אל הבית, העידה התחקירנית שקיימה אותו כי חלק מדבריה של קנטי נמצאו שקריים.

"אמרה, אז אמרה. שתהיה בריאה", השיבה קנטי, "אני לא שקרנית".

עדנה קנטי. אביב חופי
עדנה קנטי נכנסת לבית האח הגדול/אביב חופי

הסנגור ציטט קטע נוסף מהתחקיר שביצעה התחקירנית של "האח הגדול" עם קנטי בטרם צילומי התכנית. בעמוד 7 באותו תחקיר, טען הסניגור, קנטי העידה על עצמה: "אני שקרנית". בתגובה השיבה קנטי: "כל מה שטענתי בכתב התביעה ובתצהיר הם אמת לאמיתה".

קנטי העידה כי היתה מודעת לעובדה שדעותיה עלולות לפגוע בקריירה שלה, אך הוסיפה: "פחדתי שזה יפגע בקריירה אבל לא חשבתי שההפקה תוסיף שמן למדורה", השיבה קנטי.

בתגובה לקטע מצולם מתעודת הזהות שלה בתכנית "האח הגדול", שבו נראתה אומרת שחייל צה"ל במחסומים הופך ל"בהמה", השיבה קנטי: "מדובר על חמלה לחיילים. זה מה שעמידה במחסומים עושה להם". קנטי טענה כי העורכים הבליטו את המילה "בהמה", שנאמרה בתוך "8 שעות" של צילומים, "מילה אחת מתוך 8000 מילים שאמרתי".

עורך הדין ארד שאל אותה אם היא רואה במילה בהמה קללה. קנטי חזרה וטענה כי הדברים נאמרו בקונטקסט של חמלה לחיילים. בתגובה התערב השופט בתיק, אביים ברקאי, ואמר: "השאלה האם אמירת בהמה לגביי אדם היא נאותה או לא נאותה, היא שאלה שנתייחס אליה בפסק הדין".

עוד באותו נושא

עדנה קנטי תובעת את "האח הגדול": "אנשים בטוחים שאני מרביצה לחיילים"

לכתבה המלאה
כנס הטלוויזיה EFFECTV. שלומי יוסף,
לא הגיע לדיון. אבי ניר/שלומי יוסף

בהמשך החקירה התייחס ארד לטענתה של קנטי, ולפיה הקריירה המקצועית שלה נפגעה כתוצאה מהשתתפותה בתוכנית. הוא הציג נתונים של הכנסותיה מהופעותיה שלטענתו מעידים אחרת. קנטי נכנסה ל"האח הגדול בדצמבר 2009. לטענת הסנגור, ב-2008, בטרם נכנסה ל"האח הגדול" הרוויחה מהופעותיה 18,700 ש"ח. ב-2009 הרוויחה לטענתו 36 אלף ש"ח; ב-2010 הרוויחה 47 אלף ש"ח; ב-2011 הרוויחה 88 אלף ש"ח. "זו עליה דרמטית", אמר הסנגור, "הכסף יותר מהכפיל את עצמו. המצב נהדר. אחרי שאת יוצאת מהאח הגדול את סלב ומכניסה יותר כסף, איפה נפגעת?".

"אני לא תובעת אתכם על מה שהכנסתי, אלא על מה שהפסדתי", השיבה קנטי, "אנשים לא רצו אותי. אני מצליחה בגלל העבודה שלי".

השופט ברקאי ביקש לחדד את שאלת הסנגור: "אומר עורך הדין, אני רואה עליה בהכנסות 'האח הגדול'. מה הנזק שגרם האח הגדול?". לכך השיבה קנטי: "אני טוענת שבגלל האח הגדול לא קיבלתי בדל של הופעה. הבאתי עדויות שלפני האח הגדול הופעתי בהוד השרון והיה מלא, ואחרי האח הגדול אמרו שיבטלו את המנוי אם אופיע שם".

ארד טען עוד כי המחירים של קנטי להופעה לפני האח הגדול היו 400-600 ש"ח, והיום הם מתחילים ב-1200 ש"ח. קנטי טענה שזה בזכותה, לא בזכות השתתפותה ב'האח הגדול'. "גם אם הייתי עולה למיליון שקל, לא על זה התביעה, התביעה היא על מה שבוטל", אמרה.

seperator

בכתב התביעה שהוגש לפני שלוש שנים טענה קנטי כי הפקת "האח הגדול" פנתה אליה כדי שתיכנס לבית בעונה השנייה בשל היותה בעלת דעות שמאלניות ומתוך כוונה שיעוררו קונפליקט בתוכנית. לטענתה, התחייבו בהפקת התוכנית לאפשר לה לצאת מהבית בכל זמן, אבל בפועל כשביקשה לעזוב בהפקה דחו שוב ושוב את העניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully