וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואה את זה מגיע: שיחה עם מגדת העתידות הכי גרועה בעולם

רגע אחרי שהשנה החדשה יצאה לדרך, הגיע הזמן לעשות את מה שכולם אוהבים לעשות ולבדוק מה הכוכבים שבשמיים חוזים עבור הכוכבים שעל הקרקע. ליגנט אמיתי, אסטרולוגית בדימוס, חושפת הכל

ליגנט אמיתי יושבת מול השולחן ושותקת. היא שוקלת היטב את מילותיה ואת מעשיה. אישה כמו אמיתי לא תשחרר את השליטה לפני שתהיה בטוחה שתהיה בטוחה בהמשך. אנחנו שואלים אותה כיצד היא חוזה את העתיד אבל אמיתי מסרבת להשיב. לא ברור האם היא קוראת בעלי קפה, מגוללת בבדולח או שמא דוהרת עם קליפ הטארוט. אמיתי לא כאן בשביל התהליך, היא כאן כדי לתת תשובות ולספר לכולם מה עומד להתרחש בשנה הקרובה.

הצטמררנו.

דיוויד בואי

זו תהיה השנה שלו, ללא ספק.

עמוס עוז

הסופר הישראלי יקבל השנה את פרס נובל לספרות, וזאת למרות אי-אזכור שמו בסוכנויות ההימורים ואף שלא יצפה לכך. בצניעותו הידועה, הוא יאמר לתקשורת לאחר קבלת הבשורה המשמחת כי "לא ישבתי ליד הטלפון כי בכלל אין לי טלפון, ולכן נודע לי על כך רק בערב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עמוס עוז בהלוויתו של שמעון פרס, הר הרצל, ירושלים. ספטמבר 2016. ראובן קסטרו
עמוס עוז/ראובן קסטרו

שמעון ריקלין

בדומה לחבריו למנזר השתקנים, הני זובידה, נחמן שי וארי שביט, גם איש הרוח המוערך ימשיך להדוף את תחינות התקשורת, ויסרב בכל תוקף להשמיע סוף כל סוף את קולו בפאנלים למיניהם. תחת זאת, ישלים את כתיבת המגנום-אופוס שלו: עשרה כרכים הבוחנים כיצד ניתן להשתמש במחשבה היהודית כדי להפיץ מסרים של אחווה ואהבה.

גילה אלמגור

השנה, לראשונה מזה שנים רבות, תספוד אלמגור לאחד מחבריה השחקנים שיילך לעולמו. "הוא היה איתי כשכיתתנו רגלינו לחדרה", תספר אלמגור. זה לפחות מה שאני מקבלת מלמעלה.

גילה אלמגור. איציק בירן,
גילה אלמגור/איציק בירן

מירי רגב

גם שרת התרבות תתמיד בדרכה ותחזק את המאבק שלה נגד דיכוי התרבות האשכנזית. במסגרת זו היא תקים את ועדת ויזלטיר, שתגיש במהלך השנה נייר עמדה ובו שלל המלצות. בראשן, להנחיל במערכת החינוך את תוכנית הלימודים "צרות של עולם ראשון", במסגרתה יילמדו שירים של נעם פרתום ונתן זך.

שי גולדן

בצל פגישתו הארוכה ומלאת המלל עם ראש הממשלה, העיתונאי האמיץ והערכי ייפגש באחד מחודשי החורף עם בחורה צעירה ללא מיתרי קול שתזכה בעונה הבאה של "דה וויס". בפרסומת לריאיון המרגש והקולני יבצע גולדן את חמש השורות הראשונות מספרו הבא של גולדן, "אני ואני ואני ואני ואני" (בשפת הסימנים כמובן).

מסיבת הקיץ של 102FM בשפיים. מגד גוזני
שי גולדן/מגד גוזני

עמוס גיתאי

הבמאי האהוב ימשיך את רצף ההצלחות הקופתיות שלו עם קומדיה מלחמתית פרו-ישראלית נוספת, "עולים על מדהים", והפעם בכיכובם של סטטיק ובן אל תבורי בתור שני כוכבי להקה צבאית המוצאים עצמם בחזית ונאלציהם להיחלץ במו ידיהם, רוביהם וסלסוליהם מתקרית ביטחונית חמורה בעזה. תאמר נפאר שוב יגלם את דמות "הערבי הטוב", והפעם כמשת"פ עזתי שיבצע עמם שיר סנכריני ומרגש ברגע השיא של הלהיט המשעשע ומרומם הרוח.

בקי גריפין

אני מרגישה שהיא בשלה לפתוח פרופיל ברשת חברתית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דני קושמרו

המראיין הנשכני ימשיך לנצל את הבמה המרכזית שניתנה לו כדי לחשוף את דעותיו הנון-קונפורמיסטיות ולצלוב את אורחיו בראיונות עומק מתוחקרים היטב. מובן כי גולת הכותרת מבחינתו תהיה השיחה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שאמנם רגיל להתראיין ללא הרף לתקשורת הישראלית, אך עימות כה חריף ואינטנסיבי כמו זה שמצפה לו עם קושמרו – עוד לא היה לו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקאובוי הכי נשכני בעיר. דני קושמרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

שרון פרי

שדרנית הספורט האלמונית תיחשף השנה ובגדול. תזכרו את מה שאמרתי: כולם יראו את כל מה שיש לה להציע השנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully