וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא תהיה עוד קמלוט": צפו בטריילר הראשון של "ג'קי" עם נטלי פורמן

6.10.2016 / 7:00

הטריילר לסרט העוסק בתקופה הדרמטית בחייה של האישה הראשונה ואלמנתו של ג'ון קנדי, מציג מקטעים מתקופת האבל, ההתנקשות והפרק השני בחייה של ג'קי

צילום מסך

אחרי השבחים והבאזז להם זכה הסרט בהקרנה הבכורה בפסטיבל ונציה, נחשף הבוקר (חמישי) הטריילר הראשון ל"ג'קי", בכיכובה של נטלי פורטמן. הסרט עוסק בסיפורה של אלמנת הנשיא ג'ון פיצ'גרלד קנדי, ג'קלין לי בוביה, שהיתה לגברת ראשונה דומיננטית במיוחד בתקופת כהונת בן זוגה בין השנים 1963 - 1961, והמשיכה לסקרן את הציבור האמריקאי גם לאחר שעזבה את הבית הלבן.

בטריילר הראשון לסרט, אותו ביים פבלו לריין ("לא"), נראים שברירי מקטעים מהתקופה הדרמטית בחייה של ג'קי קנדי, ביניהם: הלווייתו של הנשיא, הנסיעה במכונית במהלך ההתנקשות, המקלחת שבה שטפה מעליה את שטפי דמו של קנדי, הזוגיות שניהלה לאחר מכן עם איש העסקים אריסטוטלס אונאסיס, עוד.

במוקד הטריילר נשמע קול נשי מספר לקנדי כי עליה לזכור שלא תהיה עוד קמלוט. מדובר בדימוי שהודבק לבית הלבן במהלך שהותם של בני הזוג קנדי, כסמל לטירה האגדית של המלך ארתור ולזוהר האגדי ואבק הכוכבים שאפף את השניים. לקראת סיומו של הטריילר נשמעת קנדי אומרת: "לא תהיה עוד קמלוט - לא עוד קמלוט".

הסרט ייצא לבתי הקולנוע בישראל ב-20 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully