וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי פינק פלויד בהודעה רשמית: תומכים במשט הנשי לעזה

6.10.2016 / 19:25

בעמוד הרשמי בפייסבוק של להקת פינק פלויד הועלה סטטוס שבו נכתב כי כל חברי הלהקה תומכים במשט הנשי לעזה. "מגנים את המעצר והכליאה הבלתי חוקיים במים בינלאומיים על ידי צבא ההגנה לישראל"

עריכת וידאו: ניר חן

(בסרטון: שיחה עם אן רייט, מנהיגת המשט הנשי בעזה)

seperator

מעריצי להקת פינק פלויד נתקלו היום (חמישי) בסטטוס מפתיע בפיד הפייסבוק שלהם. בסטטוס רשמי שהועלה על ידי עמוד הלהקה, נכתב כי כל חברי הלהקה - רוג'ר ווטרס, דיוויד גילמור וניק מייסון - "עומדים מאוחדים ותומכים במשט החירות לעזה, ומגנים את המעצר והכליאה הבלתי חוקיים במים בינלאומיים על ידי צבא ההגנה לישראל". עבור ווטרס לא מדובר בהודעה מפתיעה שכן הזמר נוהג למתוח ביקורת על מדיניות ישראל לעתים קרובות ואף מנסה לשכנע אמנים שלא להגיע להופעות בארץ אולם בדרך כלל, חבריו ללהקה לא מצטרפים לגינויים.

חיל הים השתלט אתמול (רביעי) על הספינה "זייתונה", במסגרת משט המחאה לרצועת עזה, והוביל אותה לעבר נמל אשדוד שבו היא עוגנת כעת. מדובר צה"ל נמסר כי 13 הפעילות שעל הסיפון סירבו להשיב לבקשה הישראלית להפסיק את השיט לעבר הרצועה, ובתגובה הוחלט להשתלט על כלי השיט. לאחר שהספינה עגנה, נמסר כי האירוע עבר ללא נפגעים או התרחשויות חריגות, וכי המפגינות יועברו לטיפול גורמי הממשלה המתאימים. הפעילות על הספינה יצאו למשט במחאה על הסגר שהטילה ישראל סביב רצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully