וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופי הטלוויזיה באקסטזה: כל מה שקומיק קון ניו יורק חשף

9.10.2016 / 16:36

מי ימות בתחילת העונה השביעית של "המתים המהלכים", מה יקרה בעונה הבאה של "Stranger Things" ואיזו דמות חוזרת לעונה החדשה של "24"? כל הדברים הטלוויזיוניים שלמדנו מכנס קומיק קון ניו יורק

מערכת וואלה!

מישהו ימות ולא יילך יותר. ספוילרים ל"המתים המהלכים", כן?

הפאנל בהשתתפות כוכבי "המתים המהלכים" היה עמוס ומסקרן במיוחד: אלפי אנשים שנכחו במדיסון סקוור גארדן עצרו את נשימתם בזמן שהוקרנה בכנס הצצה בת כמה דקות לפרק הראשון בעונה הבאה.

בסרטון ניתן לראות את ריק גריימס, כשעל פרצופו מרוח דמו של אחד מחבריו שנפל קורבן לאלה הקטלנית של ניגן, הרשע החדש של סדרת הלהיט, שמדבר עם ריק על חשיבותו של אדם קרוב שמסייע בחיים. ריק מבטיח לניגן שיהרוג אותו אולם בתגובה, ניגן לוקח גרזן וגורר עמו את ריק לעבר הקרוואן שם, כך לפי השערות מעריצים, יאבד ריק את ידו - כמה שנים באיחור יחסית לגרסת הקומיקס עליה מבוססת הסדרה.

הפאנל היה טעון רגשית ולורן כהן, שמגלמת את מגי, אף פרצה בבכי במהלך הדיון. נורמן רידוס, שמגלם את דריל, הודה כי צילומי הפרק הראשון של העונה היו "נוראיים".

נחשו מי חוזר ל-"24"?

"24: Legacy", העונה החדשה במותג "24" שתעלה לשידור אחרי משחק הסופרבול ב-5 בפברואר 2017, גם כיכבה בקומיק קון ובמסגרת הכנס נחשף כי טוני אלמידה, שלאחרונה נראה בשנת 2009, עת נשלח לכלא. יוצרי "24" סירבו לחשוף פרטים נוספים על מהות השתתפותו של אלמידה ולא גילו האם חזר למוטב או שמא נותר מרושע.

ב-DVD של "24: לחיות עוד יום" הופיע קטע בונוס שבו נראה אלמידה בורח מהכלא, ככל הנראה כהכנה להשתתפותו העתידית ב"24: Legacy". גלגולה השלישי של "24" (אחרי שמונה העונות המקוריות ועונת הספיישל "Live Another Day") ייקח את סדרת הפעולה לאופק חדש עם גיבור חדש, שייכנס לנעליים שהותיר ג'ק באוור. גיבור מלחמה אמריקאי (קורי הוקינס, "Straight Outta Compton") חוזר הביתה ומביא עמו שורה של צרות, שמובילים אותו לחבור לסוכני ה-CTU בניסיון למנוע את מתקפת הטרור הגדולה ביותר שידעה ארה"ב מעודה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

לא מוזר בכלל

אחרי ש-"Stranger Things" הוכתרה כמרענן הרשמי של קיץ 2016, מסתמן שהעונה השנייה שלה תהיה טובה גם כן. דייב הרבור, שמגלם את צ'יף הופר בסדרה, סיפר למעריצים כי יוצרי הסדרה יתחשבו בזעם של אומת האינטרנט ויספקו לאוהדי בארב סגירת מעגל נאותה. מילי בובי בראון, שגילמה את אחת עשרה (#סליחה), גילתה ששיער ראשה גולח ביום קריאת התסריט המשותפת הראשון ולכן היתה מכוסה בשיערות קצרות ודוקרות לאורך הקריאה.

מה עוד? מתברר שהיה אדם שכל תפקידו היה לנשוף סביונים לכל עבר על מנת ליצור את האפקט של העולם המהופך. ואתם חשבתם שלכם יש אחלה עבודה.

stranger things. צילום מסך
הילדים הכי חמודים בעולם. מתוך "Stranger Things"/צילום מסך

בונוס למתמידים:

היי פייב

נטפליקס חשפה בכנס את הטיזר טריילר הראשון של "Iron Fist", המותג הרביעי בעולם הקומיקס שלה (קדמו לו "ג'סיקה ג'ונס", "דרדוויל" ו"לוק קייג'"). "Iron Fist" עוקב אחרי אמן לחימה בעל כוחות על. וכל זה באמת טוב ויפה אבל החדשות הבאמת שוות בנוגע ל-"Iron Fist" הן הליהוק של סיגורני וויבר כמרשעת הגדולה.

מה.

מה.

מה.

גו גו

אנשים שעברו את גיל 30 לבטח ישמחו לצפות בטיזר טריילר הראשון לעיבוד החדש של "פאוור ריינג'רס". הנערים והנערות שמככבים בעיבוד החדש עונים לאותם השמות של גיבורי הניינטיז: ג'ייסון, בילי, קימברלי, זאק וכל שאר האנשים שנאבקו בריטה רפולסה.

זכרונות מהניינטיז, הם תמיד קיימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully