וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 115: שיר הפרידה של בראנג'לינה

13.10.2016 / 0:00

מליסה אתרידג' סופדת לזוג שסופו היה ידוע מראש, מקדש נעדרים שנמצא ביערות מעלה באוב את המכשפה מבלייר ומכור לקוקאין לא זוכר אם בגד בזוגתו. מצעד הטראש השבועי

ספלאש

(בסרטון: פפראצי אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט. לפני הפרידה, כן?)

seperator

מקום 5: כתבה שיר על הפרידה של בראנג'לינה

כולנו כאבנו את כאב הפרידה של בראנג'לינה, אבל אחדים מאיתנו התעסקו בזה ממש יותר מדי. הזמרת מליסה אתרידג', למשל, שהיתה חברה של בראד עוד לפני שבכלל הכיר את אנג'לינה, בחשה בנושא רבות, ובפומבי, בתוכנית של אנדי כהן. התבטאויותיה כללו גם ביקורת על האופן בו מתנהלת ג'ולי בפרידה, ואלה זיכו אותה בשיחת טלפון מג'ודי סמית, מנהלת המשברים של ג'ולי והאישה עליה מבוססת דמותה של אוליביה פופ ב"סקנדל". אתרידג' הבינה שעדיף לה להוציא את עצמה מהתסבוכת באלגנטיות, וכתבה שיר על כל האירוע. השורה התחתונה, של התקרית, אבל גם של השיר: "גירושין זה באסה". זה כנראה לא יהיה אחד משירי הפרידה הגדולים של זמננו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מקום 4: קפה אצל לוק

סתיו היא העונה היפה ביותר בסטארז הולו: העלים מחליפים צבעים, מזג האוויר מתקרר, אבל דבר אחד נותר קבוע: רורי ולורליי גילמור זקוקות לקפה על מנת לתפקד. לקראת העונה החדשה של "בנות גילמור", הפכה נטפליקס 250 בתי קפה ברחבי צפון אמריקה לדיינר של לוק. מה זה אומר: מאות נשים בשנות העשרים המאוחרות עד שלושים המוקדמות ממתינות בתורי ענק על מנת לקבל כוס כפה חינמית בתוספת חבקן עם הלוגו של "לוק'ס", תוך כדי שהן מעלות לאינסטגרם ולסנאפצ'ט תמונות וסרטונים באינטנסיביות. אני יודעת, התמזל מזלי להיות אחת מהן. בנות המזל האמיתיות זכו לפגוש פנים אל פנים את לוק האמיתי, השחקן סקוט פאטרסון, שהגיע להרתיח מים באחת מבתי הקפה המשתתפים. לאן שתוביל, אבוא אחריך.

מקום 3: שני אחים, השעייה אחת

שבוע קשה עובר על תאומים ב"אקס פקטור". לצד דיווחים כי האחים ג'ון ואדוארד גריימס, הצמד ג'דווארד שכיכב בתוכנית ב- 2009 והמשיך ממנה לייצג את אירלנד בשני אירוויזיונים רצופים, נמצאים בהפסדים של מאתיים אלף ליש"ט, הושעו התאומים בני ה-17 ג'וש וקייל ברוקס מהתוכנית. ההשעייה הגיעה לאחר שלאזני ההפקה הגיעו חשדות לפיהם שלח ג'וש מסרים מאיימים לחברתו לשעבר. במקביל, החלו להתפרסם בתקשורת דיווחים נוספים ביחס לאופיים הבעייתי ואף אלים של הנערים, שהיו נוטים להסתבכויות בעיר הולדתם. השניים לא ישובו לתוכנית עד לסיום חקירה שנערכת בנושא. קייל, זה הזמן לצאת לדרך עצמאית.

מקום 2: נשבע לך, לא זוכר

בשבוע כמו השבוע הזה, של סליחות וכפרות, חשוב שניזכר כולנו ברגש החמלה. יש אומרים שהוא הולך ונעלם, אך אותם פסימיסטים בוודאי לא שמעו על קריס, שהשתתף השבוע בתוכנית אירוח בריטית וזכה לחיבוק מפתיע מאומת האינטרנט. קריס מכור לסמים, ולמרות שהוא תפקודי במשך ימות השבוע, בסופי השבוע הוא נעלם ואף סובל מבלק אאוטים. חברתו המודאגת חוששת שמא הוא בוגד בה, אך קריס בעצמו לא יודע את התשובה לשאלה הזו. למרות שבתוכנית תועדו סיטואציות לא נוחות, הקהל בחר להתמקד דווקא במראהו המצודד של האורח. ננסה להתמקד בצד החיובי: קריס קיבל אהבה מהקהל במקרה הזה, אך רבים אחרים נבעטים לשולי החברה. זכרו, התמכרות היא מחלה. אפשר וצריך לטפל בה.

מקום 1: המכשפה מבלייר נמצאת שם בחוץ

השבוע צץ ביוטיוב ובפייסבוק סרטון מטריד, שצולם בידי מטייל המזדהה בשם ג'יימס טיבריוס (פה חשדתי) רנקין, ומראה מעין מקדש אותו מצא במהלך שיטוט ביער. המקום מזכיר מאוד את המקדשים בסרטי "המכשפה מבלייר", עם טוויסט ריאליסטי: במקום היו תלויים שלטים עם פרטיהם של 25 נעדרים. בתקופה שבה ליצנים מפחידים צצים בכל מקום זה נשמע כמו מאורע יחסית רגוע, אבל אף אחד לא רוצה להיזכר ב"מכשפה מבלייר" בזמן שהוא לבד ביער, אפילו באור יום. או שזה בדיוק מה שצריך לקרות? למרות שהוא מזדהה בשמו של קפטן קירק מ"מסע בין כוכבים", רנקין נשבע בעמוד הפייסבוק שלו שזו לא מתיחה. אבל הוא לא נשבע שזה לא קידום לסרט החדש של בסדרת "המכשפה מבלייר", וגם לא שזה לא קמפיין לטובת מציאת אותם נעדרים. כך או כך, יאבא'לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully