וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מצחיק בכלל: מנחה חשף את החזה של המרואיינת בשידור חי

19.10.2016 / 3:47

תקרית מביכה מהעבר הלא רחוק של דוגמנית, כוכבת "הישרדות ספרד", הפך לוויראלי בימים האחרונים, וברשת תוהים איך היא עברה על זה בשתיקה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

מנחה תכנית אירוח בספרד חשף את החזה של המרואיינת שלו בשידור חי - וזו נאלצה להסתיר בגופה את המסך הגדול באולפן שהקרין שוב ושוב את הקטע המביך הזה. התקרית המחרידה התרחשה לפני כשנתיים, אך הפכה לוויראלית בימים האחרונים לאחר שג'ולה ברוקל, המרואיינת המסכנה, השתתפה בגרסת הסלבס של הישרדות בספרד וזכתה שם במקום השני.

ברוקל היא זמרת, שחקנית ודמגנית שבעבר התהדרה בחזה המנותח הגדול ביותר בספרד. בקטע הקצר, נראה המנחה מושיט את ידו אל עבר החזה של ברוקל, מושך בשמלתה וחושף את השד השמלי שלה - וכל זה בשידור חי. ברוקל בת ה-46 נותרה עם החזה חשוף למספר שניות עד שהבינה מה קרה וכיסתה אותו. החוויה המביכה לא הסתיימה אז. קטע החשיפה שודר שוב ושוב על המסך הגדול באולפן וגרם למרואיינת המסכנה לצאת מהאולפן בסערה תוך שהיא מנסה לגשת למסך ולהסתיר בגופה את החזה שלה. לבסוף היא יצאה מהאולפן בזעם.

מנחה חושף חזה של מרואיינת בשידור. צילום מסך
המנחה חשף במכוון את החזה של המרואיינת שלו בשידור חי וזה איכשהו עבר בשתיקה/צילום מסך

הסרטון זכה בשבוע האחרון ליותר מ-2.3 מיליון צפיות, כשלא היה צופה אחד שחשב שזה מצחיק, "היא ניסתה לשמור על כבודה. אני מתביישת במי שאחראי לדבר הזה", כתבה אחת הצופות ואחר הוסיף: "זה פשוט לא מצחיק. אני לא מבין איך היא לא תבעה את התכנית הזאת".

עוד באותו נושא

סערה בצרפת: תקיפה מינית שודרה בשידור חי בטלוויזיה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניסתה להסתיר בגופה את התקרית המביכה ששודרה על המסך הגדול באולפן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully