וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולן להקת Dead Or Alive, פיט ברנס, הלך לעולמו בגיל 57

24.10.2016 / 21:31

ברנס, שלהקתו מוכרת בעיקר בזכות הלהיט "You Spin Me Round", מת אתמול (ראשון). הוא נודע לא מעט בזכות מראהו האנדרוגיני, ולאורך השנים עבר לשם כך מאות ניתוחים פלסטיים

פיט ברנס, סולן ומקים הלהקה הבריטית Dead Or Alive, הלך לעולמו אתמול (ראשון) בגיל 57 עקב התקף לב. "כל משפחתו וחבריו הרוסים מהאובדן של הכוכב המיוחד שלנו", נכתב בהודעה משותפת שהוציאו אשתו לשעבר, בן זוגו הנוכחי והמנהל שלו. "הוא היה בעל חזון אמיתי, נשמה כישרונית ויפהפיה, ותמיד יחסר לכל אלה שאהבו והעריכו את כל מה שהיה ואת הזיכרונות הנפלאים שהותיר אותנו עמם".

להקתו של פיט ברנס, Dead Or Alive, היתה אחת הצבעוניות ביותר של האייטיז. הלוק האנדרוגיני של ברנס היה אחד הקיצוניים ביותר עד לאותו זמן על מסך ה-MTV, אפילו ביחס לעשור ההוא. הלהיט הנודע ביותר שלהם הוא "You Spin Me Round" מ-1985, שהופק על ידי סטוק-אייטקן-ווטרמן עוד לפני שהשתלטו על הפופ האייטיזי.

לאורך השנים ברנס עבר מאות ניתוחים פלסטיים, בעיקר בפניו, שהפכו את מראהו ליותר ויותר נשי. באחד מהם, לפני כעשור, הוא כמעט מת על שולחן הניתוחים. ב-1978 התחתן עם לין. השניים התגרשו ב-2006 והוא נישא לשותפו לחיים, מייקל סימפסון.

פיט ברנס בהופעה בחודש פברואר האחרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully