וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל שמועות על מותו של טוביה צפיר; "הילדים שרו לי הבוקר: 'עוד אבינו חי'"

26.10.2016 / 9:04

הרשתות החברתיות והמכשירים הסלולריים הוצפו הבוקר בדיווחים לפיהם הקומיקאי הוותיק טוביה צפיר הלך לעולמו. צפיר לאולפן וואלה! NEWS: "לא יודע מאיפה זה התחיל"

עריכת וידאו: ניר חן

ישראלים רבים התעוררו הבוקר (רביעי) למסרונים שבהם נטען כי הקומיקאי הוותיק טוביה צפיר הלך לעולמו בגיל 71. השמועה התפשטה במהירות גם ברשתות החברתיות אולם בשיחה עם וואלה! תרבות, מבהירה יעל צפיר, אשתו של הבדרן, כי מדובר בשמועה וכי בעלה עודנו בחיים. "טוביה כאן לידי, כרגע הוא מוריד קישוטים מהסוכה. נו, אני מקווה שהוא לא ייפול מהסולם! יש שמועה שהוא מת? נו, זו סגולה לחיים ארוכים". צפיר עצמו אמר לאולפן וואלה! NEWS: "הילדים שרו לי הבוקר: 'עוד אבינו חי'. זה מוקדם מדי. אני לגמרי פה. הורדתי את הקישוטים מהסוכה ואז התחילו הטלפונים. חלק שמחו, וחלק היה מאוכזב קצת, אבל בסדר, ככה זה החיים. לא יודע מאיפה זה התחיל. מישהו הראה לי וואטספ, שאמרו עליי דברים נפלאים וקריאת שמע".

צפיר בן ה-71 הוא אחד מאנשי הבידור הוותיקים והמוערכים בישראל. הקריירה של צפיר החלה בשנות הששים, עת שירת בלהקת הנח"ל. בעשור הבא השתתף בתוכנית הסאטירה "ניקוי ראש" שבה הציג חיקויים של פוליטיקאים והדבר הזניק את הקריירה שלו לשיאים חדשים. בהמשך הנחה את השעשועון "זה הסוד שלי" והשתתף גם בתוכניות "החרצופים" ו"השיר שלנו". צפיר שיחק גם במספר סרטי קולנוע, ביניהם "סלומוניקו", "צ'רלי וחצי" ו"הלהקה". בשנים האחרונות צפיר מופיע בעיקר בהצגות ובקלטות לילדים.

seperator

(סייע בהכנת הידיעה: שגיא בן נון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully