וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 117: ברוס ספרינגסטין והארי פוטר לא חברים

27.10.2016 / 0:00

בארב מ"Stranger Things" נמצאה בעולם האמיתי והאינטרנט משתגע, אדם שניסה להפוך לתוכי החריד את הצופים בבריטניה, ילד בן 5 גילה שהוא מגנט אנושי וסדרת הסרטים שנפנפה את אחד המוזיקאים החשובים בעולם. חדשות הטראש של השבוע

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: הצצה ל-"Stranger Things")

seperator

מקום 5: התוכי האנושי שהבריח את הצופים מהטלוויזיה

אם חשבתם שמופע השוליים, אותה אטרקציה קרקסית המוכרת גם בשם "פריק שואו", נכחד מן העולם לאחר שהאנושות קלטה סופסוף שזה לא כזה פריקי להיות אדם נמוך קומה או גבר רזה הנישא לאישה שמנה, זה כנראה כי עוד לא נחשפתם לעולמן המופלא של תכניות הבוקר הבריטיות. אותן תכניות הן גלגול בן-זמננו של הפריק שואו: מתייחסות לאורחיהן בכבוד, ונותנות לרשתות החברתיות לעשות את העבודה המלוכלכת - כלומר להיגעל או ללעוג. האחרון בשורת האורחים הזו הוא טד "איש התוכי" ריצ'רדס, גבר בסוף שנות החמישים לחייו שמשקיע את מיטב כספו בניסיון להיראות כמו חיות המחמד שלו, תוכים. המאמצים כוללים קעקועים על פניו, קעקועים בתוך עיניו, וחיתוך של שתי אוזניו. "אין שום פסול בלהיות שונה", הכריז ריצ'רדסון, אבל זה לא הפריע לצופים להעביר ערוץ ולשחרר לאינטרנט הצהרות כמו "יש לי בחילה" ו"למה???".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משפחה מאושרת אחת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 4: נמצאה בארב המקורית מ"Stranger Things"

האינטרנט אוהב לאהוב את בארב מ""Stranger Things, למרות שפרט למראה החיצוני המדויק מדובר בדמות חסרת כל אפיון. כעת אחד ממשתמשי רדיט טוען שמצא את בארב המקורית, או לפחות מישהי שתגרום לכם להאמין באפסייד דאון. הראייה: תמונת מחזור מהאייטיז בה נראית נערה בשם ברברה, שדומה באופן מפחיד לבארב של תיכון הוקינס. בארב של העולם שלנו, מספר הרדיטור, עובדת כיום כאחות ואף היא הופתעה לראות את כפילתה על מסך הטלוויזיה. בארב של הסדרה הבדיונית בוודאי היתה שמחה לדעת שזה העתיד שהיה צפוי לה בעולם האמיתי.

מקום 3: הצלם שהשאיר את העבודה מאחור והציל חתלתולים

מכורך עבודתם, או תחביבם, נקלעים פעמים רבות צלמים אל אזורים מוכי אסון. זה מה שקרה לצלם קרלוס פצ'קו, שחשב שהוא בסך הכל מצלם שריפה מפוקחת אי שם בקרולינה הצפונית, אבל גילה במקום צמד חתלתולים שנקלעו לסכנת חיים. פצ'קו הניח את המצלמה בצד ונכנס אל תוך הלהבות על מנת למשות ממנה את החתלתולים, ולאחר שהוציא אותם מכלל סכנה העביר אותם למקלט לחיות. החתלתולים הגיעו כשהם סובלים מטראומה ומפגיעות גופניות, והם נזקקים לטיפול והשגחה רפואית צמודה. גם אתם יכולים לעזור להם, אם תעשו לייק לחברת הניקיון הזו שהבטיחה לתרום דולר על כל לייק שיתקבל, אבל המסקנה האמיתית מהסיפור היפה הזה היא שיש דברים יותר חשובים מעבודה. חתלתולים, גם כשהם לא בסכנה, תמיד יהיו חשובים יותר.

מקום 2: ילד בן 5 מגלה שהוא מגנט אנושי

אחת הדמויות המפורסמות ביקום של מארוול היא אריק מגנוס לנשר, הלא הוא מגנטו. יש לו שליטה בשדה המגנטי בסביבתו, הוא מסוגל להזיז עצמם באמצעות כוח המחשבה בלבד, הוא יכול לעוף, וליצור שדה כוח בלתי חדיר. ארמן דליץ' בן החמש מבוסניה והרצגובינה יכול להצמיד חפצי מטבעות וכפיות לגופו, שזה כמעט אותו דבר. הוריו של ארמן לקחו אותו לבית החולים לאחר שהבחינו בתופעה הייחודית, שם לא הצליחו לקבוע מה גורם לה. זו לא הפעם הראשונה בה ילד מגלה כוחות שכאלה, גם מהמט סומבול בן התשע מטורקיה, סובל מבעיה דומה. התופעה הזו נקראת "מגנטיות אנושית", ומדענים סבורים שמקורה בסך הכל בעור דביק מהרגיל. מסקנה: לא היינו זוכים להכיר את מגנטו לו רק היה משתמש במי פנים עם חומציות נכונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אישיות ממגנטת. ארמן דליץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 1: ברוס ספרינגסטין כתב שיר להארי פוטר, והם אפילו לא השתמשו בו

תראו מה זה עולם קטן. רק אתמול קראתם על הסיפור הזה בחדשות הספרות של "חיי מדף", אבל אי אפשר שלא להתייחס אליו גם מהזווית של ג'אנקית. ברוס ספרינגסטין מוכר בכל העולם בתור הבוס, אבל יש אנשים שלא מוכנים לקבל ממנו הוראות. או אפילו שירים. האנשים האלו עומדים מאחורי סרטי "הארי פוטר", שלא השתמשו בשיר שספריגסטין כתב במיוחד עבור הסרט. "זה היה שיר די טוב, וחשבתי שהוא יכול להתאים לסרט לילדים", אמר ספרינגסטין על השיר, ששמו I'll Stand By You Always, בראיון לרדיו BBC. הבוס הוסיף שאין לו מושג מדוע המפיקים בחרו בסופו של דבר שלא להשתמש בשיר, ונראה כי הוא לא עושה עניין גדול מהדחייה. נורא האפלפאף מצידו.

ברוס ספרינגסטין מופיע בטקס הגראמי 2012. Kevin Winter, GettyImages
לא צריך, ממילא אהבתי את "הקוסמים" יותר/GettyImages, Kevin Winter

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully