וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל קטורזה יככב בסיטקום חדש בערוץ הילדים

9.11.2016 / 11:10

עונת התיירות הסתיימה אבל קטורזה מגיע ל"המלון של פיני", כך נודע לוואלה! תרבות. הסיטקום, שנוצר על ידי אבי בלקין, עוסק במלון כושל שרשת בתי מלון מנסה להשתלט עליו

ישראל קטורזה. ניר פקין
שנה ורסטילית - אופרה, סרט, פסטיגל, וכעת גם סדרה חדשה. השחקן ישראל קטורזה/ניר פקין

השחקן, הקומיקאי והסטנדאפיסט ישראל קטורזה יככב בסיטקום חדש בערוץ הילדים, "המלון של פיני" שמו, כך נודע לוואלה! תרבות. הסיטקום נוצר על ידי התסריטאי אבי בלקין (שיצר בין השאר את הסדרה הקומית "הקלמרים") והעורך שלו הוא אילן רוזנפלד (המוכר בין השאר מהסדרה "הפיג'מות"). הסדרה מופקת על ידי חברת "פרה טו פוסט" של בני מנשה ואמורה לעלות לשידור במהלך שנת 2017.

קטורזה יגלם בסדרה אבא אלמן, שמנהל מלון כושל אותו ירש, ועל המלון מנסה להשתלט רשת בתי מלון. בעזרת הילדה שלו והחברים שלה הוא מנסה להציל את המלון.

הילי חורב, מנהלת ערוץ הילדים, אישרה את הפרטים ומסרה: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של ישראל קטורזה, מהאמנים האהובים בישראל, לערוץ הילדים שמתחדש בסיטקום חדש שישביח את לוח השידורים העשיר שלנו".

הפקה זו מצטרפת לשנה עם תפקידים ורסטיליים בחייו של קטורזה, שכללה גם השתתפות באופרטה ההונגרית "העטלף", מאת יוהאן שטראוס הבן, משחק בסרט "הלהקה האחרונה בלבנון" והופעה ב"היי סקול פסטיגל 2 - הגמר הגדול" בחנוכה הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully