וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות דבריו נגד ישראל: רוג'ר ווטרס הפסיד תמיכה של מיליוני דולרים מחברת אמריקן אקספרס

28.10.2016 / 10:03

"הניו יורק פוסט" מדווח כי חברת אמריקן אקספרס החליטה שלא לתמוך בסיבוב ההופעות החדש של ווטרס בשל דעותיו נגד ישראל ופעולותיו נגדה

אימג'בנק GettyImages

(בסרטון: ההתרגשות לפני הפסטיבל שהפך לאקט מחאה נגד ישראל)

seperator

לכל פעולת BDS יש מוצאי פעולת BDS: הזמר רוג'ר ווטרס איבד תמיכה של ארבעה מיליוני דולרים בסיבוב ההופעות החדש שלו "US + Them" מחברת אמריקן אקספרס, כך מדווח "הניו יורק פוסט". לפי הדיווח, בחברת כרטיסי האשראי, שהיתה חלק מהגופים שמימנו את פסטיבל "Desert Trip" החודש, החליטו שאין ברצונם להיות חלק מ"הרטוריקה האנטי-ישראלית" של ווטרס. הופעתו של ווטרס בפסטיבל כנראה תרמה להחלטה הזו שכן בהופעה, מול קהל של עשרות אלפי אנשים, הוקרנו סרטונים נגד פעולותיה של ישראל, הונפו דגלי רשות הפלסטינית והזמר עודד את תנועת החרם על ישראל וקרא לממשלת ישראל לסיים את הכיבוש בשטחים. נציגים של אמריקן אקספרס מסרו ל"הניו יורק פוסט" כי בחברה מעולם לא התחייבו לתמוך בסיבוב ההופעות החדש של ווטרס וכי ויתרו על ההצעה כשקיבלו אותה. קבוצת השירותים הפיננסיים סיטיגרופ היא זו שהעניקה לווטרס את המימון בסופו של דבר.

ווטרס ידוע בדעותיו הקולניות נגד ישראל. מוקדם יותר השנה התראיין ל"האינדיפינדנט" הבריטי בנושא מסע הצלב שלו נגד ישראל והכיבוש, ובעניין ניסיונות השכנוע המתמידים שלו לשכנע אמנים לא להגיע להופיע בישראל. לדבריו האמנים הללו מפחדים להתבטא נגד ישראל. "התגובה היחידה ל-BDS היא שהוא אנטישמי", אמר לעיתון. "אני יודע את זה כי הואשמתי בכך שאני נאצי ואנטישמי במשך עשר השנים האחרונות. התעשייה שלי היתה עקשנית במיוחד בסירובה להרים קול נגד ישראל. יש אותי ואת אלביס קוסטלו, בריאן אינו, מאניק סטריט פריצ'רז, עוד אחד או שניים, אבל אין אף אחד בארה"ב, שם אני חי [...] אם הם יאמרו משהו בציבור לא תהיה להם קריירה עוד. יהרסו אותם. אני מקווה לעודד כמה מהם להפסיק לפחד ולעמוד ולהיחשב, כי אנחנו זקוקים להם. אנחנו זקוקים להם נואשות בדיון הזה כשם שהיינו זקוקים למוזיקאים שיצטרפו למוחים נגד וייטנאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully