וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקליטן בבית הלבן: העולם המוזיקלי של אובמה

4.11.2016 / 0:00

מביונסה ועד בוב דילן, מקנדריק לאמאר ועד הרולינג סטונס: רגע לפני שהכהונה של אובמה מסתיימת רשמית, הנה הצדעה לתקליטייה של הנשיא המוזיקלי אי פעם

ביום שלישי הקרוב נגלה את זהות היורש/ת של אובמה, וכך תתחיל באופן רשמי הספירה לאחור לקראת סיום הקדנציה השנייה שלו. אך גם אם כהונתו מסתיימת, הדיון במורשתו רק מתחיל, ודבר אחד בטוח: אפשר אולי להתווכח על מדיניות הפנים והחוץ שלו, אבל אין עוררין על היותו הנשיא המוזיקלי בכל הזמנים.

בעוזבו את הלשכה הסגלגלה, מותיר אחריו אובמה פלייליסטים שפרסם באופן קבוע, שירים שהתייחס אליהם בנאומיו והשתמש בהם בקמפיינים שלו וגם כמה סרטוני יוטיוב בהם הוא מפזם בפרהסיה להיטים או קלאסיקות. נוסף לכך, כמובן, יש לא מעט קטעים מוזיקליים, בעיקר מעולם ההיפ-הופ, שאיזכרו את הנשיא היוצא.

ספק אם קלינטון או טראמפ יצליחו להשתוות לכך, אז כדי להקל על הגעגועים, הנה מחווה קטנה לעולמו המוזיקלי של אובמה. זה לא באמת סיכום, כי מורשתו כוללת מאות או אלפי שירים, תלוי איך סופרים, אלא רק טעימה קטנה ממנה: מיטב הקטעים שהוא אהב, שזימרו עליו, שהתייחסו אליו, שהוא שר בעצמו או שהיה להם חלק במירוצי הבחירות שלו ובכלל בשמונה השנים בהם הוביל את אמריקה. אנחנו נהיה בסדר!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully