וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הג'אז הזה: פסטיבל ג'אז תל אביב ייערך בחודש דצמבר

31.10.2016 / 6:10

שפיטה מארחת את שלמה גרוניך ויוסי פיין, קרולינה במופע משותף עם תזמורת הג'אז של תל אביב, וגם אמנים מוערכים מחו"ל – פסטיבל ג'אז תל אביב יתקיים בסינמטק בעיר זו השנה ה-27. את הפסטיבל יפתח מופע מיוחד לזכרו של שדרן הרדיו דני קרפל ז"ל שהלך השנה לעולמו

קרולינה בערב מחווה לזוהר ארגוב. ניב אהרונסון
קרולינה. תופיע עם תזמורת הג'אז של תל אביב/ניב אהרונסון

פסטיבל ג'אז תל אביב יצא לדרך בדצמבר 2016 זו השנה ה-27. הפסטיבל שייערך בסינמטק תל אביב בהפקת עיריית תל אביב-יפו ובשיתוף מועדון הזאפה יתקיים במשך שלושה ימים (7-9 בדצמבר) ויועלו בו 21 מופעים. לצד ההופעות בתשלום, מדי ערב יתקיימו מופעי ג'אז חינמיים באוהל מופעים בכניסה לסינמטק וביומו האחרון של הפסטיבל אף ייערך הפנינג ג'אז הכולל הופעות.

בין האירועים הצפויים בפסטיבל: קרולינה תעלה מופע משותף עם תזמורת הג'אז של תל אביב, Shefita, הדיווה הצבעונית שהכתה גלים ברשת, תארח את יוסי פיין ושלמה גרוניך וההרכב רבע לאפריקה יארח את אסתר רדא. עוד יופיעו הרכב הרוק האינסטרומנטלי Tatran, אריק סיני ודני ליטני, רביעיית אלברט בגר וכן הזמר והיוצר שם טוב לוי, שישיק מעל במת הפסטיבל את אלבומו החדש "שם יש". גם אמנים נחשבים מחו"ל יגיעו להשתתף, כמו הגיטריסט האמריקני Al Di Meola, נגן החצוצרה האיטלקי Enrico Rava, הרכב הטריו של אמן הג'אז האמריקני Pat Martino ועוד.

הפסטיבל ייפתח במופע מיוחד לזכרו של עורך המוזיקה ושדר הרדיו הוותיק והמוערך דני קרפל ז"ל שהלך השנה לעולמו. במופע שמנוהל אמנותית על ידי דובי לנץ תופיע הזמרת עדנה גורן, שאף תארח על הבמה אמנים נוספים כשהיא מלווה בהרכב נגנים. "הפסטיבל ייפתח במופע מחווה מיוחד לדני קרפל ז"ל, מי שהיה אחד המנהלים האמנותיים של הפסטיבל בעבר ואושיית ג'אז ישראלי, והשנה בחרנו להקדיש את הפסטיבל לזכרו", מסרו ברק ויס, גלעד אמיליו שנקר ואבי יוסף, המנהלים האומנותיים של הפסטיבל.

כרטיסים ניתן לרכוש בטלפון *9080 ובאתר זאפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully