וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחורה האמריקאית הכי טובה: זמרת האינדי מיצקי תגיע להופעה בישראל

2.11.2016 / 11:00

האמנית הוציאה ארבעה אלבומים, ונכללה ברשימת "10 אמנים שאתם חייבים להכיר" של הרולינג סטון. בפברואר הקרוב היא צפויה להגיע להופעה בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רב תרבותית. מיצקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמנית האינדי מיצקי מייאוואקי, הפועלת תחת השם מיצקי והוציאה ארבעה אלבומים, תופיע בישראל, ב-18 בפברואר, במועדון הבארבי בתל אביב.

במהלך לימודיה בקולג' למוזיקה, הוציאה מיצקי באופן עצמאי את אלבומה הראשון "Lush" ב-2012, ואת אלבומה השני "Retired from Sad, New Career in Business" ב-2013. עם תום לימודיה עברה לעיר ניו יורק, בה כתבה את אלבום האולפן השלישי והמצליח שלה, "Bury Me at Makeout Creek". שמו נלקח מסצנה מהסדרה "משפחת סימפסון". האלבום זכה לביקורות טובות רבות, ובין השאר נבחרה לרשימה "10 אמנים שאתם חייבים להכיר" של מגזין הרולינג סטון. אלבומה האחרון, "Puberty 2" יצא ביוני השנה ובו היא בין השאר עוסקת בהתבגרות. שיר מתוכו, "Francis Forever", זכה לגרסת כיסוי בסדרת האנימציה "הרפתקאות פין וג'ייק".

מיצקי בת התערובת נולדה בספטמבר 1990 ביפן ולאורך השנים היגרה רבות. היא עברה מיפן לקונגו, משם למלזיה, לסין, לטורקיה ועוד. לאחר מכן עברה מיצקי לגור בעיר ניו יורק. המוזיקה שלה מבטאת את זהותה הרב-תרבותית - אותה היא מגדירה כ"חצי יפנית, חצי אמריקאית, אבל לא באופן מלא אף אחד מהדברים" - ועוסקת בין השאר בהשתייכות.

את המופע מפיקה חברת Yellow Brick, האחראית בין היתר על הופעותיהם בישראל של עזרא פורמן ודי אנטוורד. מחיר כרטיס: 125-175 ש"ח. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • מיצקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully