וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעורר השראה: היתום בן ה-16 שמנגן בפסנתר - בלי ידיים

3.11.2016 / 11:15

אלכסיי רומנוב נולד בלי ידיים וננטש ע"י משפחתו הביולוגית, אך הילדות הקשה לא מנעה ממנו להגשים את החלום. היום, כשהוא רק בן 16, הוא הפך לפסנתרן מוכשר וניגן - בלי ידיים - מול אלפי צופים הכינו ממחטות

צילום מסך

אלכסיי רומנוב הוא ההוכחה שאין דבר העומד בפני הרצון. הוא נולד בלי ידיים, ננטש ע"י משפחתו הביולוגית ועבר להתגורר בבית יתומים עד שאומץ בגיל 12 ע"י משפחה חמה שעודדה אותו להשקיע בדבר שהוא הכי אוהב - מוזיקה. הוריו המאמצים הציעו לו לקחת שיעורי פסנתר - והיום, כשהוא רק בן 16, הוא זכה לנגן מול קהל של 6 אלף איש באירוע יוקרתי ועדיין מתקשה להאמין כמה מוצלח זה היה, "צפיתי בביצוע שלי אחרי זה והופתעתי מכמה שזה יצא טוב".

אלכסיי רומנוב מנגן בפסנתר בלי ידיים. צילום מסך
אלכסיי רומנוב ניגן על פסנתר ללא ידיים/צילום מסך

רומנוב המוכשר שמגיע מזלנודולסק שבמערב רפובליקת טטרסטן, רוסיה, הדהים את הקהל ביכולות הוירטואוזיות הבלתי נתפסות שלו כשהצליח לנגן על פסנתר בלי ידיים. לרומנוב יש מום מולד שהותירו עם גדמים שלא התפתחו לכדי ידיים שלמות. הוא הוזמן לאירוע של Nordic Business Forum שהתקיים בהלסינקי, פינלנד, ושם ביצע את שיר הנושא של הסרט "דמדומים", כמו גם שני שירים חדשים שהלחין הפסנתרן האיטלקי לודוביקו אינאודי בן ה-60.

"לא הסתכלתי על הקהל. הייתי ממוקד לחלוטין בניגון", הוא מספר, "יד ימין שלי ניסתה כל הזמן ללחוץ על המקלדת, אז הייתי חייב להתרכז. הייתי מרוצה מאוד מהביצוע".

עוד באותו נושא

המהפך של האיש המכוער ביותר באוגנדה שהפך לכוכב פופ

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully