וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוא נעשה היסטוריה": ביונסה וג'יי זי מאחורי קלינטון

5.11.2016 / 9:44

המועמדת הדמוקרטית גייסה את מיטב עולם ההיפ-הופ לעצרת מיוחדת בקליבלנד. "טראמפ לא יכול להיות הנשיא שלנו" הכריז ג'יי זי

אוהיו היא מדינת מפתח בדרך אל הבית הלבן, וקולם של הצעירים והשחורים הוא המפתח כדי לנצח בה. בניסיון לרתום אותם אליה, ערכה אמש (שישי) הילרי קלינטון עצרת בכיכובם של כמה מן השמות הגדולים בעולם ההיפ-הופ: ביונסה וג'יי זי, וכן צ'אנס דה ראפר, ביג שון ואחרים, שדיברו בשבחיה וכן ביצעו משיריהם.

לאחר שהעצרת נפתחה באיחור בשל התראה על פצצה, נעמדה ביונסה והצהירה בפני הקהל הרב – "לפני מאה שנה, לנשים אפילו לא היתה זכות הצבעה, ותראו כמה רחוק הגענו. אנחנו על סף היסטוריה, אבל בשביל זה חייבים ללכת להצביע. אני רוצה שהבת שלי תגדל כשאשה מובילה את אמריקה". ג'יי זי, מצדו, הלך על אסטרטגיית הקמפיין השלילי "טראמפ לא יכול להיות הנשיא שלי. הוא לא יכול להיות הנשיא שלנו". ביג שון היה דרמטי יותר והוסיף – "אלה הבחירות הכי חשובות של חיינו".

גם קלינטון עצמה דיברה כמובן, ואמרה "אני מודה לביונסה על כך שהיא מראה לעולם, שאנחנו הכי חזקים כשאנחנו ביחד. האשה הזו היא השראה כל כך גדולה, ואני מודה גם לג'יי זי, שהתמודד בשיריו עם כמה מן הסוגיות החברתיות הכי בוערות". רוב הקהל הריע לה, אבל לפי הדיווחים, היו גם כאלה שביקשו ליהנות אך ורק מן ההופעות, ועזבו את המתחם באופן מופגן כשהמועמדת הדמוקרטית החלה לנאום.

הנאום הנרגש של ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully