וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו לשיר החדש של טל גורדון, "טוב לי הכל"

5.11.2016 / 23:00

רגע לפני יום הולדתה שחל מחר (7 בנובמבר) חוזרת גורדון עם סינגל חדש לראשונה מזה עשור, ומשתפת פעולה שוב עם ברי סחרוף שמנצח על ההפקה המוזיקלית "טוב לי הכל" הוא הראשון מבין השירים שנולדו מתוך ההופעות

יח"צ - חד פעמי

טל גורדון פרצה כהבטחה ענקית של הרוק הישראלי. אלבום הבכורה שלה, "מסכות" מ-1991 בהפקת ברי סחרוף, הניב כמה להיטים גדולים שאותם כתבה עם אמיר צורף, ביניהם "כמו שירוד גשם" ו"הכעס", שכתבו השניים ללהקת "רוקפור".

מאז הוציאה גורדון עוד ארבעה אלבומים נוספים, בהם שיתפה פעולה עם אמנים כמו קורין אלאל ואבי בללי, והוציאה אלבום משותף עם רונה קינן. תהליכים מקצועיים ואישיים לא פשוטים שעברה, גרמו לה לדומם מנועים לשנים לא מעטות, ולפני שנה בדיוק העניקה לעצמה גורדון מתנת יום הולדת מקורית וחזרה להופיע לאחר שנים רבות של שתיקה, בהפקתו המוזיקלית של אבי בללי, כשלצדה המוזיקאי שחף סגינר.

כעת, ביום הולדתה שחל ממש מחר, 7 בנובמבר, גורדון מעניקה לעצמה ולנו סינגל חדש לראשונה מזה עשר שנים, וחוזרת לשתף פעולה עם ברי סחרוף, שמנצח על ההפקה המוזיקלית. "טוב לי הכל" הוא הראשון מבין השירים שנולדו מתוך ההופעות החדשות, והוא שונה מכל מה ששמענו עד היום מגורדון. תוצאה של התהליך שעברה בשנים האחרונות. האזינו לו כאן.

הופעות קרובות

10 בנובמבר - באר שבע, ביאליק 26
16 בנובמבר פתח תקווה, תרל"ח
17 בנובמבר - קיסריה, סופיה קפה
1 בדצמבר - תל אביב, לבונטין 7

  • עוד באותו נושא:
  • טל גורדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully