וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה כבר רציני: עידן עמדי עובד גם על ספר וסדרה

8.11.2016 / 14:13

האמן בן ה-28 סיפר לערוץ 20 כי הוא עוסק בכתיבת קובץ סיפורים קצרים וגם תסריט לסדרה קומית-טרגית. לוואלה! תרבות סיפר כי כתיבת הספר קרובה מאוד לסיום: "הספר בשלב די מתקדם. זה משהו שבוער בי לעשות בטווח הקרוב מאוד"

באדיבות ערוץ 20

(בסרטון: עמדי בריאיון לדידי הררי בערוץ 20)

seperator

כותב לא רק שירים: הזמר והיוצר עידן עמדי עובד על ספר חדש וגם על כתיבת תסריט לסדרה חדשה. בריאיון ל"דידי ב-20", תוכניתו של דידי הררי שתשודר ביום שישי הקרוב בערוץ 20, סיפר עמדי על הפרויקטים החדשים, ובשיחה עם וואלה! תרבות אישר כי הדברים נמצאים בתהליך יצירה.

לדברי עמדי, כתיבת הספר נמצאת בשלב מתקדם ולמעשה די קרובה לסיום. "זה ספר שיכלול בתוכו 15 סיפורים קצרים. ספר שאני כותב כבר שלוש ומשהו שנים", סיפר עמדי בן ה-28, שבימים אלה מסיים להקליט את אלבומו הרביעי. "ברגע שאני אסיים להקליט את האלבום אני אתחיל להתפנות לדבר הזה, אבל זה משהו שבוער בי לעשות בטווח הקרוב מאוד".

באשר לסדרה סיפר האמן כי הרעיון ליצור תסריט קדם לכתיבת הספר. "הספר די התחיל מהמקום הזה של לכתוב תסריט לאיזושהי סדרה, ואפשר להגיד שהתסריט הוא אפילו הרחבה של אחד הסיפורים מהספר", תיאר. כתיבת הסדרה טרם הסתיימה אך עמדי הוסיף על הסוגה שאליה תשתייך כי "בגדול כל הנושא הזה הוא קומי-טרגי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully