וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שאלוהים יעזור לכולנו": הוליווד מגיבה לתוצאות הבחירות בארה"ב

הכוכבים התגייסו בהמוניהם על מנת לתמוך במועמדותה של הילרי קלינטון לנשיאות ארה"ב אולם תוצאות האמת היכו אותם בתדהמה. "אני לא מזהה את המדינה הזו הלילה", צייץ השחקן ג'וש גאד

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

הוליווד הולכת לישון למציאות חדשה, וכזו שלא ראתה מגיעה. לאור נצחונו המסתמן של דונלד טראמפ בבחירות לנשיאות ארה"ב, הגיבו מפורסמים רבים ברשתות החברתיות בהלם ואף בזעם וזאת לאחר שבשנתיים האחרונות התגייסו מרבית המפורסמים לקמפיין של הילרי קלינטון. בשבוע האחרון זכתה קלינטון לתמיכה פומבית של ביונסה, ג'יי זי, ליידי גאגא ואף ברוס ספרינגטין. במקביל, מפורסמים רבים ביקשו מטראמפ שלא ישתמש ביצירותיהם במהלך הקמפיין שלו ובכך בידלו עצמם ממנו. הבוקר, כאמור, הוליווד בהלם.

אלק בולדווין, חקיינו של טראמפ ב"סטרדי נייט לייב", מעולם לא הסתיר את הבוז שלו כלפיו, והתוצאות ממש לא גרמו לו לשנות את דעתו. דרך חשבון בשם ABFoundation שהוא מפעיל, צייץ השחקן-חקיין בין השאר "המיליארד הרפובליקאי גורם לשווקים להתרסק. הוא שלך אמריקה, הוא כולו שלך...עכשיו חשוב שנתמקד במשפחות שלנו. השיטה הפוליטית כאן לא עובדת. בוא נתרחק ממנה לזמן מה".

מנגד, נאומה המרגש של הילרי קלינטון סחט תגובות מתפעמות. "איזה נאום, מתחשק לי לבכות" צייצה ג'י.קיי רולינג; "תודה לך על אומץ הלב הבלתי נגמר" הוסיפה אלן דג'נרס; וקייטי פרי וג'יג'י חדיד ציטטו משפטים מעוררי השראה מדבריה.

"האם יכול להיות שהמדינה הזו יותר סקסיסטית מגזענית? שאלוהים יעזור לכולנו", צייצה השחקנית אליסה מילאנו בזמן שהיוצרת שונדה ריימס תהתה "אמממ... אמריקה?". השחקן ג'וש גאד כתב כי אינו מזהה את ארה"ב בעקבות התוצאות המסתמנות והזהיר את עוקביו כי יאבדו כסף ביממה הקרובה וכי יאבדו זכויות רבות בארבע השנים הקרובות. הקומיקאית שרה סילברמן ביקשה מעוקביה שיעניקו לה תקווה.

השחקנית ג'סיקה צ'סטיין צייצה לעוקביה כי לא משנה מה תהיה התוצאה, השנאה לעולם לא תנצח. צ'סטיין הוסיפה כי היא מאמינה ביכולת אזרחי ארה"ב לאהוב וכי תילחם למען הגנתה. היוצר ג'אד אפאטו הכריז כי לטראמפ לא אכפת מהבוחרים שכן הוא בעל קזינו שיעשוק בשמחה את האנשים, הזמרת שר השוותה את טראמפ להיטלר והודיעה כי אין שום דבר משמח בתוצאות הבחירות ואילו הקומיקאית לזלי ג'ונס הודיעה כי היא מעוניינת להיות ליד כלי הנשק שלה שכן המצב יתדרדר אם טראמפ ינצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully