וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשים בטוויטר לכריס אוונס: "הצל אותנו, קפטן אמריקה"

9.11.2016 / 9:45

כמו כוכבים הוליוודיים רבים, גם השחקן שמגלם את קפטן אמריקה בסרטי מארוול הביע את אכזבתו מתוצאות הבחירות. בתגובה פנו אליו גולשים בטוויטר בתחינה שיושיע אותם

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז
seperator
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לילה מביש עבור אמריקה". כריס אוונס ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מערכת הבחירות לנשיאות ארה"ב הוכרעה הבוקר כשרשתות החדשות המובילות הכתירו את דונלד טראמפ לנשיאה ה-45 של ארה"ב. במקביל המשיכו לאורך כל הבוקר תומכיו ומתנגדיו של טראמפ להגיב לתוצאות ברשתות החברתיות.

בהמשך לשורה של סלבריטאים וכוכבי הוליווד שהביעו הלילה את דאגתם לנוכח התוצאות, העלה גם כריס אוונס - שגילם את קפטן אמריקה ב-5 סרטים שונים של אולפני מארוול בשנים האחרונות - ציוץ סוער משלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"זהו לילה מביש עבור אמריקה", כתב אוונס, "איפשרנו למחרחר שנאה להוביל את האומה הנפלאה שלנו. איפשרנו לבריון לקבוע את המסלול שלנו. אני שבור". הציוץ זכה במהרה לאלפי שיתופים, כאשר חלק מהמגיבים פונים אל אוואנס בתחינה "קפטן, הצל אותנו". אחד מהגולשים בחר להגיב בתמונת מתוך הקומיקס של גיבור העל, ובה הוא נראה שבור, כשבגדיו קרועים והמגן המפורסם שלו מנופץ.

לאורך הקמפיין המשסע שניהל בשנה וחצי האחרונות, הושווה טראמפ לא אחת להיטלר. הביטוי Hate-Monger (מחרחר שנאה) הוא למעשה שמה של דמות נבל, בה נלחם קפטן אמריקה בעבר, ושימשה כמקבילה לצורר הנאצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully