וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיילי סיירוס דומעת בהודעה אישית: "דונלד טראמפ, אני מקבלת אותך"

9.11.2016 / 17:48

בפוסט מצולם ונרגש בפייסבוק פנתה הזמרת אל הנשיא הנבחר, "בבקשה, התייחס לאנשים באהבה והתייחס לאנשים בחמלה והתייחס לאנשים בכבוד". צפו בסרטון

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

מיילי סיירוס היתה אחת מהידוענים הרבים שאיימו לעזוב את ארה"ב במקרה שדונלד טראמפ יזכה בנשיאות, אבל בהודעה אמוציונלית שהעלתה לפייסבוק לפני מספר דקות, בדמעות ובקול שבור, היא לוקחת כיוון אחר.

"השמעתי את קולי ואת תמיכתי כלפי כולם מלבד דונלד טראמפ", היא אומרת, "ואני עדיין חושבת שבימי חייה היא ראויה להיות האישה הנשיאה הראשונה. וזה מה שכל כך מעציב אותי. אז אני פשוט מקווה שתהיה לה אפשרות, כי היא נלחמה במשך כל כך הרבה זמן, ואני מאמינה לה כשהיא אומרת שהיא אוהבת את הארץ הזאת - זה כל מה שהיא עשתה, היא הקדישה את חייה על מנת לשפר אותה. אבל כמו השיר שדונלד טראמפ השמיע באופן כל כך אירוני אחרי הנאום שלו, אתה לא תמיד יכול לקבל את מה שאתה רוצה. אז... עמותת 'היפים שמחים' - אנחנו מסתגלים ואנחנו מקבלים, את כולם, את מה שהם. אז דונלד טראמפ, אני מקבלת אותך. וזה קשה להגיד אבל אני אפילו מקבלת אותך כנשיא ארה"ב, וזה בסדר, כי אני חושבת שעכשיו אני רוצה להיות היפית מלאת תקווה".

מיילי סיירוס בוכה, דונלד טראמפ, הילרי קלינטון. פייסבוק, צילום מסך
רוצה להיות מלאת תקווה. מיילי סיירוס/צילום מסך, פייסבוק

"ולנשיא אובמה, אני רוצה להגיד תודה על כל מה שעשית בשנים האחרונות", המשיכה סיירוס, ואז חזרה שוב לטראמפ. "אבל בבקשה, התייחס לאנשים באהבה והתייחס לאנשים בחמלה והתייחס לאנשים בכבוד, ואני אעשה את אותו הדבר לגביך".

צפו בסרטון המלא.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully