וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגירושים בין שני הכוכבים הרוסים הפכו לאלימים (וקצת מצחיקים)

10.11.2016 / 12:33

כוכב קולנוע רוסי ואשתו, רקדנית קרח אולימפית, נמצאים בעיצומו של משפט גירושים, לאחר האשמות בבגידה. סרטון שהפך לויראלי ברוסיה מציג את הרגעים בהם השחקן מתעמת עם עורך דינה של אשתו, ומושלך לשלג שוב, ושוב ושוב

צילום מסך

הסרטון הזה מציג את הרגע המדהים בו כוכב קולנוע רוסי נזרק שוב ושוב אל הקרקע השלגית, במהלך עימות עם עורך דינה של אשתו, רקדנית הקרח האולימפית מרינה אניסינה. השחקן בן ה-55, ניקיטה דז'יגורדה, נראה ניגש לעורך הדין סרגיי זהורין, מחוץ לבית המשפט במוסקבה, גוער בו ומנפנף באצבעו מולו. בשלב הזה מתערבים שומריו של עורך הדין - אחד מהם תופס את השחקן וזורק אותו אל תוך השלג. הקטע הופך להיות מעט קומי, כשדזיגורדה קם מיד ושוב מנסה לחדש את העימות, אך שוב נזרק אל השלג. ההתרחשות הזו חוזרת על עצמה עוד מספר פעמים, כשבחלק מהם שומרי הראש אף מושכים בשערו הארוך של השחקן.

הסרטון של התקרית האלימה הפך מהר מאוד לוויראלי ברוסיה וגרם לצופים לתהות מה גרם לעימות. חלקם הגדול מניחים כי העימות קשור לגירושים הצפויים של בני הזוג המפורסמים, שהתחתנו ב-2008 לאחר שהכירו בתוכנית טלוויזיה בה כוכבים רוקדים על הקרח.

בני הזוג רוקדים על הקרח - בתוכנית בה הכירו והתאהבו

הקשר ביניהם הסתיים בשנה שעברה, לאחר שדזיגורדה האשים את אשתו שהיא בוגדת בו עם בן זוגה הנוכחי לריקודים. השניים חזרו זה לזרועות זו, אולם אז אנסינה הגישה בקשה לגירושים, בטענה שהוא אב לא אחראי לילדיהם.

דזיגורדה ידוע בעיקר בזכות גילום של מספר דמויות היסטוריות בסרטי קאלט רוסיים, אך גם בזכות אורח חייו הראוותני ושפתו הבוטה ושופעת הקללות. אנסינה, לעומתו, היא רקדנית קרח ממוצא צרפתי, שזכתה במדליית זהב אולימפית ב-2002 ובשנת 2000 זכתה בתואר אלופת העולם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הריקוד שזיכה את אנסינה במדליית הזהב האולימפית

  • עוד באותו נושא:
  • גירושים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully