וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם ג'רון פקסטון

13.11.2016 / 0:40

הבלוזיסט המוערך יגיע להופעה שלישית בישראל לקראת סוף חודש נובמבר. רגע לפני ביקשנו ממנו לבחור את השירים והאמנים שהשפיעו עליו יותר מכל. האזינו לבחירות

Jelly Roll Morton - Hesitation Blues

כל בית ספר למוזיקה שמכבד את עצמו חייב ללמד את ג'לי רול מורטון. במקום שבו למדתי לא עשו את זה וזה באמת בלתי נתפש. יש סיכוי שהוא המוזיקאי שהשפיע הכי הרבה על המוזיקה שלי. אתם חייבים להכיר אותו!

Fats Waller - Ain't Misbehavin' - Stormy Weather

אין אנשים שלא אוהבים את פטס וולר, זה פשוט לא יכול להיות. הוא ממש בדרן, לא רק פסנתרן וזמר (ומלחין). הוא נולד לפני שההורים שלי נולדו, את השיר הזה שלו (כולם מכירים) אני אוהב לעשות בהופעות שלי, זה משמח אותי.

Rev. Gary Davis - Candyman

תמיד שואלים אותי מאיפה השם הזה 'בליינד בוי פקסטון'. פעם היה מיי ספייס, הרבה לפני הפייסבוק שעכשיו. הניק-ניים שלי שם היה בליינד בוי כי אנשים חשבו שאני מזכיר להם את בליינד בוי פיולר. זה היה נהדר כי בליינד בוי פיולר הוא נפלא! ואז השם הזה פשוט דבק בי. מאז אני בליינד בוי פקסטון :)

אני אוהב שירים מלפני 200 שנה או 100 שנה, אבל גם אנשים שאתם גם כן מכירים או שירים שאנחנו יודעים לפחות מי עשה אותם. תמיד שאני מגיע להופיע במועדון ואני רואה שיש בו גם פסנתר - אני מתחיל לרקוד!

seperator

ג'רון בליינד בוי פקסטון יופיע ב-24 בנובמבר בזאפה תל-אביב, וב-26 בנובמבר בזאפה ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully