וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא חשבתי שהשבוע הזה יכול להיות גרוע יותר": עולם התרבות נפרד מלאונרד כהן

11.11.2016 / 7:00

מוזיקאים, שחקנים ואמנים התקשו לקבל את הבשורה על מותו של היוצר והזמר הקנדי. "העולם וקנדה יתגעגעו אליו", כתב ראש ממשלת קנדה בחשבון הטוויטר שלו

העולם התעורר הבוקר (שישי) לידיעה הקשה על מותו של אחד מגדולי המוזיקאים של המאה האחרונה בגיל 82. במהלך החודשים האחרונים נפרד עולם המוזיקה מענקים דוגמת פרינס ודיוויד בואי, ונדמה שהליכתו של כהן היא החותמת לשנה שעוד ידובר בה רבות בראי ההיסטוריה.

מוזיקאים, שחקנים ויוצרים, שגדלו והושפעו מהמוזיקה שיצר כהן לאורך השנים, פנו הבוקר להביע את רגשותיהם ברשתות החברתיות. בט מידלר כתבה "לאונרד כהן מת, קול קסום נוסף הפך דומם". ג'סטין טימברלייק הוסיף: "נשמה ורוח בלתי ניתנת להשוואה".

ג'סטין טרודו, ראש ממשלה קנדה, המדינה בה נולד כהן, פרסם הספד בחשבון הטוויטר שלו, בו נכתב: "אין אף אמן שהמוזיקה שלו נשמעה כמו זו של לאונרד כהן. ועם זאת עבודתו השפיעה על דורות של מוזיקאים. קנדה והעולם כולו יתגעגעו אליו".

השחקנית מולי רינגוולד קשרה בין תחושות הכאב על הליכתו של כהן לבין אלו שמרגישים אמנים רבים בעקבות בחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב. "לאונרד כהן מת? לא חשבתי שהשבוע הזה יכול להיות גרוע יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully