וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעצבן אותי שבצרפת לא מודעים לדו קיום בין יהודים לערבים": עמיר חדד מדבר על ישראל

15.11.2016 / 11:41

לרגל זכייתו בפרסי פריצת ושיר השנה בגראמי הצרפתי, הזמר הישראלי-צרפתי עמיר חדד סייר בתל אביב עם עיתונאי מאחד העיתונים הנפוצים בצרפת. "בגלל המצב הפוליטי, קשה לאמן לבלוט כאן", הסביר

צילום: יניב דורנבוש

(בסרטון: עמיר חדד בחזרה באירוויזיון 2016)

seperator

שלשום, כיכב עמיר חדד הישראלי-צרפתי ב-NRJ Music Awards, מהפרסים המוזיקליים החשובים בצרפת. הזמר, קטף את הפסלונים לתגלית השנה וכן לשיר השנה, הודות ל"J'ai cherche", עמו ייצג כזכור את הטריקולור באירוויזיון באביב האחרון.

לרגל הזכיות, התפרסם בלה פריזיאן, מן היומונים הנפוצים במדינה, ריאיון ארוך עם חדד בו דיבר לראשונה בהרחבה בתקשורת הצרפתית על הרקע הישראלי שלו, ולקח את כלי התקשורת למעין סיור מודרך בתל אביב, על החומוסיות האהובות בה עליו וכדומה.

מטבע הדברים, גם סוגיות פוליטיות עלו לדיון בשיחה. "מעצבן אותי שבצרפת כולם בטוחים שהערבים והיהודים לא מסתדרים יחדיו בישראל", אמר המוזיקאי, שבצרפת ידוע פשוט בשם הבמה Amir. "הצרפתים לא יודעים שהערבים הם חלק בלתי נפרד מהנוף הישראלי. הערבית היא שפה רשמית, והרבה מן השילוט הוא גם בערבית".

בהתייחס לביקור ביפו, הוסיף חדד "זה מקום נפלא, לא רק בגלל שהוא יפה חיצונית, אלא גם בגלל מה שהוא מסמל. יהודים וערבים חיים כאן בהרמוניה. זה מרגש אותי, בגלל שאבא שלי נולד בטוניסיה ואמא שלי בישראל".

חדד גם דיבר על העובדה שבצרפת הוא כבר במעמד של כוכב-על, אבל בארץ עדיין אלמוני למדי. "בישראל, כמעט לא מזהים אותי, ו-3/4 ממי שכן מזהים אותי זה צרפתים שחיים בישראל או תיירים", אמר. "כאמן, מאוד קשה לך לפרוץ במדינה הזו - בגלל המצב הפוליטי, הבידור הוא לא בראש סדר העדיפויות של האנשים, אז קשה לך למצוא מקום".

כך או כך, אם אתם בפריז ביום חמישי הקרוב, חדד ימשיך את המומנטום שלו בהופעה ב-Cigale, אחד האולמות הנחשבים בעיר האורות.

  • עוד באותו נושא:
  • עמיר חדד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully