וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ביטול סיבוב ההופעות, קניה ווסט אושפז בבית החולים

21.11.2016 / 21:12

הראפר הודיע על ביטול 21 הופעות שנועדו להתקיים בשבועות הקרובים, כלי התקשורת בארה"ב מדווחים כי אושפז בבית החולים לצורך בדיקה פסיכיאטרית

צילום מסך

(בסרטון: ווסט עוצר את אחת מהופעותיו)

seperator

דאגה לבריאותו הנפשית של קניה ווסט: כלי התקשורת בארה"ב דיווחו הלילה (שלישי) כי הראפר אושפז בבית חולים בלוס אנג'לס. לפי אתר "TMZ", ווסט אושפז לצורך בדיקה פסיכיאטרית אולם במגזין "פיפל" טענו כי מדובר בתשישות שנגרמה מעומס רב בשל עבודתו על המוזיקה והאופנה שווסט יוצר.

ווסט, שביטל רק ביום ראשון מופע ענק בלוס אנג'לס, הודיע אתמול (שני) על ביטולן של כל ההופעות שנותרו בסיבוב שהוקדש לאלבומו החדש "Life of Pablo", וזכה לשם "The Saint Pablo Tour".

חברת ההפקות של ווסט פרסמה הודעה קצרה, ובה הבהרה לפיה המופעים המתוכננים עד חג המולד לא יתקיימו. "רוכשי הכרטיסים יהיו זכאים להחזר כספי מלא", נכתב בהודעה. מדובר בלא פחות מ-21 הופעות, שנועדו להתקיים בערים ומדינות שונות בשבועות הקרובים.

ההודעה על ביטול ההופעות הגיעה בשיאו של שבוע ביזארי במיוחד, גם במושגים האקסצנטריים של הזמר. ביום חמישי האחרון, במהלך הופעה בסן חוזה, קליפורניה, הוא הביע חרטה מעל הבמה על כך שלא הצביע לדונלד טראמפ בבחירות האחרונות. באותה הופעה הביע גם התנגדות לכך ששחורים בארה"ב יעסקו בנושאי גזע. "העולם הזה הוא גזעני כולו, אוקיי?", אמר ווסט, "בואו נפסיק לשים את הפוקוס הזה על זה כל כך הרבה. זאת עובדה, אנחנו חיים במדינה גזענית".

ביום שבת, במהלך הופעה אחרת בסקרמנטו, סיים ווסט את ההופעה אחרי שני שירים בלבד, האשים את גוגל ופייסבוק במצג השווא שגרם לאנשים להאמין בהילרי קלינטון, יצא נגד ג'יי זי וקרא לו "לצלצל אליו כמו כבר", ואפילו רמז שביונסה קיבלה את פרס קליפ השנה בטקס הפרסים של MTV רק מכיוון שהסכימה להופיע במהלכו".

(עדכון אחרון: 22 בנובמבר, 7:43)

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully