וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין היום תוכנית שמשקיעים בה כ"כ הרבה כמו שהשקיעו ב'סיבה למסיבה'"

23.11.2016 / 6:50

כך אומרת רבקה מיכאלי, שחוזרת עם "סיבה למסיבה" לערוץ הראשון. שלמה ניצן בלט בהיעדרו, אך התוכנית הפתיעה בין השאר עם בית חדש ללהיט המחאה "איזו מדינה" שיצרו עבורה יוני רועה ואלי לוזון. ביקרנו בסט הצילומים. צפו

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יותם וקס

"עברו 30 שנה, וכלום לא השתנה/ זו אותה הארץ קדושה ומעונה/ הפערים גדלים, בונים רק מגדלים/ בעל המאה מוביל את הכבשים/ בכנסת הם יושבים, עדיין מתווכחים/ לא עושים דבר, ורק מברברים/ קשה כאן המחייה, המינוס לא עוזב/ איך, מדינתנו, שברנו לך ת'לב". אלו מלות הבית החדש שנוסף כעת להמנון המחאה הים-תיכוני הגדול ביותר, "איזו מדינה", אותו יצרו יוני רועה ואלי לוזון, שגם ביצע את השיר. הבית נוצר לבקשת התוכנית "סיבה למסיבה" בהגשת רבקה מיכאלי, שחוזרת לארבע תוכניות החל משישי הקרוב בשעה 21:30. חזרתה של התוכנית הוסברה תחילה כחלק מחגיגות פרידה מרשות השידור, אולם לאור אי הוודאות לגבי הסגירה של הרשות, כעת חזרת התוכנית מוגדרת "כחלק מלוח השידורים החדש של הערוץ הראשון שמציין 48 שנות שידור ציבורי".

ביקרנו בסט צילומי התוכנית, שוחחנו עם רבקה מיכאלי ואורחיה, ובדקנו בין השאר האמנם באמת עברו 30 שנה וכלום לא השתנה מאז ששודרה התכונית בשנות השמונים? "תראה פינות של שלמה ניצן, שכאילו נכתבו על המצב היום", אומרת רבקה מיכאלי לוואלה! תרבות. "וגם השיר הזה. משהו נהיה יותר טוב ב-30 שנה שעברו?". שלמה ניצן עצמו, שלנצח ייזכר כמגיש הפינות המיתולוגיות בתוכנית, בלט בהעדרו מסט התוכנית המחודשת, לאחר שסירב להצעה להתארח בה.

"אין היום תוכנית, לבד מ'ארץ נהדרת', שבה משקיעים כל כך הרבה בשיר, בשלוש דקות, בשתי דקות", אומרת לנו מיכאלי. עורך התוכנית, אהרלה גולדפינגר, אמר שישמח לקבל הצעה להחיות את התוכנית בתאגיד. מאז שאמר את הדברים, עולה השאלה האם יחיו את התאגיד עצמו. צפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully