וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטון ג'ון מכחיש: לא אופיע בטקס ההשבעה של טראמפ

24.11.2016 / 12:26

לאחר שאחד מיועציו של דונלד טראמפ אמר ל-BBC כי ג'ון יופיע בטקס ההשבעה שייערך בחודש ינואר, הודיעו מנהליו של ג'ון כי הדבר אינו נכון

אלטון ג'ון/צילום: אבי כהן, עריכה: מתן חדד

(בסרטון: אלטון ג'ון בהופעה בישראל)

seperator

האם אלטון ג'ון יופיע בטקס ההשבעה של דונלד טראמפ? אם זה תלוי בו, התשובה כנראה שלילית. מנהליו של ג'ון הכחישו את דבריו של אנתוני סקרמוצ'י, מיועציו של טראמפ ומי שבעבר נטען כי יהיה מועמד לתפקיד שר האוצר במשטרו של טראמפ, שאמר ל-BBC כי ג'ון יופיע בקונצרט במסגרת טקס ההשבעה של טראמפ שייערך ב-20 בינואר 2017. הצוות של טראמפ צפוי להיתקל בקשיים בארגון התוכנית האמנותית של טקס ההשבעה שכן רבים מהמוזיקאים הביעו תמיכה בקלינטון.

זוהי אינה הפעם הראשונה שבה ג'ון הבריטי מעורב במערכת הבחירות לנשיאות ארה"ב. שיריו "Rocket Man" ו-"Tiny Dancer" הושמעו באירועי הבחירות של טראמפ פעמים רבות למרות שג'ון ביקש מהצוות של טראמפ שלא לעשות זאת. ג'ון אף הופיע במסגרת אירוע גיוס כספים למען הילרי קלינטון והתייחס לטראמפ כאל "ברברי שיש למנוע את כניסתו לבית הלבן".

הופעה אפשרית של ג'ון בטקס ההשבעה תהיה חלק משיקום היחסים בין טראמפ ובין הקהילה הגאה, שנחשבת לאחת מהקהילות שמעמדן נפגע בשל נצחונו של טראמפ. סקרמוצ'י עצמו הוא פעיל למען זכויות הקהילה הגאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully