וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי לא לבד: האמירות שהטריפו את הדעת בספורט הישראלי

27.11.2016 / 13:18

לפטר מאמן בשידור חי כאקט של נקמה הוא צעד ששמור רק למתי מעט. ובכל זאת, הבעלים של קרית שמונה ייכנס לפנתיאון של האמרות שאם הן לא היו עצובות הן היו מצחיקות. הנה עוד כמה דוגמאות

1. "תרקדו, תהיו מבסוטים תדליקו מנגלים, אתם שונאים אותי כי אני לא סופר אתכם" - אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל בראיון נרגש אחרי ירידת קבוצתו מכבי פתח תקווה לליגה הלאומית.

2. "אם איליה יברויאן מכר אותי, אני אשבור לו את הפיקות ברגליים" - הבעלים הצבעוני של הפועל אשקלון, פרוספר אזגי, מגיב ברדיו 103 בדרכי נועם לשמועות על מכירת משחק של החלוץ. וזוהי רק ההתחלה.

3. "המאמן הזה זה הדבר הכי פחות טוב שקרה למכבי פתח תקוה ב-15 השנה האחרונות" - מנהל מכבי פתח תקוה איציק לוזון מברך על עזיבתו של מרקו בלבול.

4. "דורון אוסידון ואלי טביב, הם שתי צ'יוואוות, קוקסינלים. אלה קוקסינלים" - שוב פרוספר אזגי, חבר ההתאחדות לכדורגל, לא חוסך שבטו מבעלי הפועל תל אביב אחרי שלא נענו לשיחות הטלפון שלו.

5. "גם בין השחורים יש צבעים. יש שחור ויש מוקה. אני לא צוחק, המוקה הם יותר חכמים. בדרך כלל השחורים הכהים הם מהרחוב. אלה שטיפה יותר מעורבים, כמו אנדרו קנדי למשל, אתה רואה את המעמד שלו, האישיות שלו. השחורים האחרים הם באמת טמבלים" - מאמן מכבי תל אביב בכדורסל, פיני גרשון בנאום המוקה המפורסם שחרג מזמן מגבולות הפוליטקלי קורקט.

6. "אירועי הדרבי הם פיגוע ספורטיבי - שר התרבות דאז, לימור לבנת נבהלת מהכאתו של ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב על ידי אוהד שיכור של הפועל תל אביב.

7.

וואלה! NEWS בשיתוף LG

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully