וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם כלבו של דליק ווליניץ, אריק, הוא באמת נינו של כלבו המיתולוגי טוליפ?

30.11.2016 / 6:33

רוח שנות השמונים באוויר, עם חזרת התוכנית "שמיניות באוויר" של דליק ווליניץ לערוץ הראשון. ביקרנו בסט הצילום ובדקנו עם כלבו אריק האם נכונה הטענה כי הוא נין של טוליפ או שזה רק תעלול יח"צ, ובמה השתנה יחסו של ווליניץ לקרחת מאז צעירותו. צפו

כתב: שגיא בן נון, צילום: דייב שחר, עריכה: יותם ורקס

מתברר שאנשי תרבות בני 60 פלוס לא חייבים לריב עם שרת התרבות רגב כדי לשוב לתודעה. ההוכחה: בניגוד לקוטלר, דטנר, אורשר ואחרים, המגיש והשחקן דליק ווליניץ מתקמבק כעת ללא עזרת רגב, על ידי שובה הזמני של תוכניתו המיתולוגית "שמיניות באוויר" לערוץ הראשון. התוכנית תשודר החל משבת הקרובה (3 בדצמבר) בשעה 19:00, במלאת 48 שנות שידור ציבורי ועל רקע הפרידה האפשרית מהרשות.

בשנות השמונים, ווליניץ הגיש את "שמיניות באוויר", בעוד שלצדו רובץ כלבו הידוע טוליפ. כעת הוא יגיש את תוכניות הספיישל לצד כלבו הנוכחי, אריק. בהודעה הרשמית לעיתונות ובכלי התקשורת נטען כי אריק הוא "נינו של הכלב טוליפ". אולם האמנם קיים קשר ביולוגי בין השניים? אנחנו, ככלבי שמירה חסרי פשרות, בדקנו ומצאנו כי ווליניץ בעצמו הודה בעבר, בריאיון עיתונאי, שטוליפ לא הותיר אחריו דור המשך. בביקור בסט צילומי התוכנית חקרנו בנחישות גם את ווליניץ וגם את כלבו אריק בנושא.

35 שנה לאחר שהתוכנית עלתה לאוויר, ו-65 שנה לאחר שנולד ווליניץ, הזכרנו לו את אמירתו כשהיה צעיר עמוס תלתלים "המוות מפחיד אותי פחות מהתקרחות". התברר לנו שיחסו לנושא שונה היום; בנוסף, פגשנו גם את הכוכבת מילי אביטל, שהתארחה בתוכנית בילדותה כמעריצה של תיסלם, ותופיע גם בתוכנית הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully