וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 120: "היפהפיה הנרדמת" האמיתית תככב בסדרת דוקו

1.12.2016 / 12:10

מעריצה של New Kids on the Block תובעת את הלהקה לאחר ששברה ירך בהופעה, סדרת תעודה חדשה תעסוק במחלה המסתורית של הצעירה שישנה 75 אחוז מהזמן וצעירה מרומניה תככב בריאליטי שבו תמכור את בתוליה כדי לרכוש בית. חדשות הטראש של השבוע

מקום 5: הם שורפים גם פארקי שעשועים

לא רק אצלנו משתוללות הלהבות, העולם כולו עולה באש וזו לא מטאפורה. האש בוערת גם בהרי הסמוקי בטנסי, והשריפות מכלות דונמים של חורש טבעי ומסכנות גם את בעלי החיים באזור. יתרה מכך, הן כמעט והגיעו על פארק השעשועים "דוליווד", בבעלותה של דולי פרטון. למעט נזק לכמה מהמבנים יצא הפארק ללא פגע, אך אחת כמו דולי לא תגיד "הגומל" ותמשיך בחייה, אלא תקדיש כרגע את כל זמנה ומרצה לטובת גיוס תרומות למען נפגעי השריפות. היא הגיבורה שאנחנו צריכים כרגע.

דולי פרטון. ויקיפדיה, אתר רשמי
דולי פרטון/אתר רשמי, ויקיפדיה

מקום 4: צעד אחר צעד, בייבי

הקשר בין להקות בנים למעריצות שלהן מעולם לא היה שוויוני: בעוד חברי הלהקה בעיקר שרו ורקדו וניסו להתחבב על כל העולם, המעריצות, וכן, גם המעריצים, התעסקו בלהתחבא להם במלון או לכתוב להם מכתבים בדם. עכשיו "הנערים החדשים בשיכון" (להקות מהאייטיז ייתקעו לעד עם השמות שהענקנו להן בעשור ההוא) מוצאים את עצמם מעורבים בתביעה מוזרה: מעריצה שהחליקה באחת מהופעות האיחוד האחרונות שלהם הגישה תביעת נזיקין לאחר ששברה את הירך. אפשר להאשים את ההערצה שסימאה אותה, אבל ההיגיון מורה כי אם היא מעריצה של הנחב"ש, היא בוודאי בגיל שבו גם ככה שוברים ירך.

מקום 3: אין מה לעשות איתה היא רק רוצה לישון

בת' גודייר הלכה לישון בגיל 17 והתעוררה אחרי חצי שנה. היא אובחנה כחולה בתסמונת קליין-לוין, או "תסמונת היפהפיה הנרדמת", מחלה נוירולוגית המאופיינת בהתקפי שינה ארוכים. כעת היא תופיע בסדרה תיעודית שתעסוק בתעלומות רפואיות, ותעקוב אחר התמודדותה עם מצבה הבריאותי בעקבותיו היא ישנה כ-75% מהזמן. כי אין מה שישאיר את הצופים עירניים וממוקדים כמו דוקו על שינה. לילה טוב!

מקום 2: משבר הדיור מעולם לא היה קשה כל כך

בזמנים בהם גברים ונשים בשנות השלושים לחייהם חוזרים לגור עם ההורים, משונה לראות נערה צעירה נחושה להרוויח כסף על מנת לרכוש בית להוריה. חבל רק שהתכנית של אלכסנדה בת ה-18 מרומניה כוללת את מכירת בתוליה לכל המרבה במחיר. "אני רואה את זה כפעילות עסקית, לא משהו רגשי", אמרה בתכנית "הבוקר הזה" הבריטית. "אני אשתה כוס יין וזה יעבור". מדכא להבין את המציאות בה חייה אלכנסדרה, שנולדה אל תוך עוני ומשפחה שאיבדה בשנה שעברה את ביתה. מדכא עוד יותר לחשוב שיש מי שהולך לנצל את זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 1: מזייפת כל הדרך אל הפסגה

היא אמנם הודחה השבוע, אך המנצחת האמיתית של "אקס פקטור" הבריטית היא הראפרית האני ג'י. היא נראית כמו דמות בתכנית מערכונים, מעולם לא נתפסה בלי כובע מצחיה ומשקפי שמש, והיא מתחזקת פרסונה די מגוחכת, כלומר, האני ג'י היא זהב טלוויזיוני. פלא שחושבים שהיא זיוף? שתולה של ההפקה? מישהי שעושה מכולנו צחוק? האני, או בשמה המלא אנה גילפורד, חשפה בריאיון שלמרות שהיא מוזיקאית כבר 17 שנים, לפני שהגיעה לאקס פקטור היא מעולם לא הופיעה, אלא רק הקליטה שירים והעלתה לאינטרנט. את דבריה ניתן לפרש כאילו סיימון קאוול ושות' אחראים על הסטיילינג והפרסונה הבימתית שלה, אבל להאני ג'י זה לא מזיז. היא כבר הצהירה שהיא הולכת להיות הכוכבת הכי גדולה שיצאה מ"אקס פקטור" מאז ואן דירקשן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully