וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאוסקר? "לה לה לנד" הוא סרט השנה של מבקרי ניו יורק

1.12.2016 / 20:33

איגוד מבקרי הקולנוע של ניו יורק בחר כמיוזיקל הפייבוריט לאוסקר כסרט השנה. קייסי אפלק ואיזבל הופר הם שחקני השנה

יח"צ - חד פעמי

עונת הפרסים מחממת מנועים. לאחר שהוכרזו היום המועמדים והמועמדות לפרסי המבקרים, ובין השאר גם גל גדות זכתה שם לפרגון, איגוד המבקרים של ניו יורק הודיע על המצטיינים שלו לשנת 2016. ההכרזה עוררה עניין רב משתי סיבות: כיוון שכמובן כי העיטורים של כלי התקשורת בתפוח הגדול הם הן היוקרתיים בארצות הברית, וכן כי מדובר באינדיקטור לא רע לקראת האוסקר.

את פרס הסרט הטוב ביותר קטף מי שגם כך נחשב הפייבוריט לפסלון המוזהב – "לה לה לנד", המיוזיקל המופתי בכיכובם של אמה סטון וראיין גוסלינג. פרס הבימוי הוענק לברי ג'נקינס, יוצר דרמת האינדי השחורה והקווירית "לאור הירח". בפרס התסריט זכה קנת לונגרן על "מנצ'סטר ליד הים".

באשר לפרסי המשחק: קייסי אפלק ("מנצ'סטר") הוא השחקן הראשי הטוב ביותר ומהארשאלה אלי מ"לאור הירח" הוא שחקן המשנה הטוב ביותר. איזבל הופר הוכתרה כשחקנית ראשית הטובה ביותר בזכות הופעותיה ב"היא" וב"העתיד לבוא" ומישל וויליאמס כשחקנית המשנה הטובה ביותר על תפקידיה ב"מנצ'סטר" וב"נשים מסוימות".

ועוד: "טוני ארדמן" הגרמני הוא הסרט הזר הטוב ביותר, "או.ג'יי: Made in America" הדוקו הטוב ביותר ו"זוטרופוליס" סרט האנימציה הטוב ביותר. את פרס סרט הביכורים חלקו "קרישה" ו"The Edge of Seventeen".

יש לציין כי "לה לה לנד", הזוכה המאושר, יופץ בארץ מסוף השבוע הבא, כלומר החל מחמישי שמונה בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully