וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שניהם אנשים מאוד חולים": כוכבי הוליווד מגיבים לסערת סצנת האונס ב"הטנגו האחרון בפריז"

4.12.2016 / 9:45

שחקנים ובמאים הגיבו בזעם לריאיון בו חושף ברנרדו ברטולוצ'י כי הסתיר ביחד עם מרלון ברנדו את סצנת האונס ממריה שניידר. "אני מרגישה בחילה", כתבה ג'סיקה צ'סטיין בטוויטר

"הטנגו האחרון בפריז"/יח"צ

סערת סצנת המין ב"הטנגו האחרון בפריז" מסרבת לשכוך, ומכה גלים בהוליווד ביממה שאחרי. כוכבי קולנוע וטלוויזיה הגיבו בזעזוע לחשיפה של במאי הסרט, ברנרדו ברטולוצ'י, ולפיה סצנת המין האנאלי בין מרלון ברנדו ומריה שניידר נעשתה ללא ידיעת השחקנית.

"לכל האנשים שאוהבים את הסרט הזה - אתם צופים בבת 19 נאנסת על ידי בן 49. הבמאי תכנן את התקיפה הזאת. אני מרגישה בחילה", כתבה ג'סיקה צ'סטיין בחשבון הטוויטר שלה. אוון רייצ'ל ווד, כוכבת "ווסטוורלד", שלחה אצבע מאשימה גם כלפי ברנדו בציוץ משלה: "זה שובר לב ומגוחך. שניהם אנשים מאוד חולים אם הם חושבים שזה בסדר".

הבמאית אווה דוברניי ("סלמה") הביעה אף היא זעזוע עמוק מהגילוי. "זה בלתי נסלח. כבמאית אני בקושי מצליחה לתפוס את זה. כאישה, אני נחרדת, נגעלת וזועמת". גם כריס אוונס לא חסך ביקורת מהבמאי וכוכב הסרט כשכתב: "לעולם לא אוכל לראות עוד על הסרט הזה, על ברטולוצ'י או על ברנדו כמו בעבר. זה מעבר למגעיל, אני מרגיש זעם".

כזכור, בריאיון שהוקלט כבר לפני שלוש שנים בסינמטק הצרפתי אך עלה לרשת רק בימים האחרונים, התוודה ברטולוצ'י כי הסצנה הברוטלית שלצרכיה השתמש ברנדו בחמאה, סוכמה בין השניים בלא הסכמתה של שניידר. "את הרעיון לסצנת הסקס המפורסמת הגיתי עם מרלון ברנדו באותו בוקר של הצילומים", אמר. "ההתנהלות שלנו כלפי מריה היתה נוראית, כי לא אמרנו לה מה קורה. רצינו לסחוט ממנה תגובה לא כשחקנית, אלא כבחורה. רציתי שתחוש מושפלת באופן אותנטי, כדי שזה יבוא לידי ביטוי מול המצלמה. לדעתי היא שנאה את מרלון ואותי, כי לא גילינו לה שהוא הולך להשתמש בחמאה. אני עדיין מרגיש אשם, מאוד מאוד אשם, אבל אני לא מתחרט על מה שעשיתי. ככה צריך לפעול כדי להשיג משהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully