וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ תוקף את החיקוי ב-SNL: "בולדווין לא מצחיק. עצוב"

4.12.2016 / 11:42

הנשיא הנבחר של ארה"ב ממשיך לנהל מלחמות באמצעות הרשתות החברתיות. הלילה יצא במתקפה אחרי עוד מערכון בתוכנית שהציג אותו כמי שמחוייב לציוצים יותר מאשר למחוייבויותיו כנשיא

חודש חלף מאז ניצחונו הגדול של דונלד טראמפ במירוץ לנשיאות ארה"ב, אך בעוד עיני העולם כולו נשואות למינוי הממשל החדש ולמהלכים שיוביל טראמפ בבית הלבן, ממשיך הנשיא הנבחר לצייץ ולסגור חשבונות באמצעות חשבון הטוויטר שלו. הלילה לא הצליח טראמפ להתאפק ותקף את החיקוי שלו ב-SNL על ידי אלק בולדווין, עוד בטרם התוכנית הסתיימה.

"ניסיתי לצפות בסאטרדיי נייט לייב - בלתי ניתן לצפייה! מוטה, לא מצחיק והחיקוי של בולדווין פשוט לא יכול להיות יותר לא מצחיק. עצוב". משעשע לציין שטראמפ בחר לבקר את ההצגה שלו כאובססיבי לציוצים באמצעות ציוץ. התגובה הגיעה בעקבות הקטע הפותח של התוכנית ששודרה אמש (שבת), ובו נראה טראמפ במהלך עדכון בטחוני חשוב בבית הלבן, כשלצדו היועצת הפוליטית שהובילה אותו לניצחון, קליאן קונוויי (קייט מקינון). על אף הנושאים החשובים שמוצגים בפניו בעניין חוסר היציבות בפקיסטן, בצפון קוריאה ובאירן, מעדיף טראמפ להמשיך ולצייץ מחדש סטטוסים המצדדים בו ותוקפים את הליברליזם.

"יש סיבה לכך שדונלד עושה את זה", מנסה קונווי להסביר ליועצים, "והיא כדי להסיח את דעתה של התקשורת מהקונפליקטים העסקיים ומהאנשים הרעים מאוד שהוא צירף לקבינט שלו". אחרי שהיועצים מביעים הערכה למהלך, מגיב טראמפ: "האמת היא שזאת לא הסיבה שאני עושה את זה. זה בגלל שהמוח שלי במצב רע". בקטע מתפאר טראמפ כי על אף שהוא נמצא בתפקיד רק זמן קצר מאוד, האבטלה כבר נמצאת בשפל של תשע שנים, מיליוני אמריקאים זוכים לביטוח רפואי ואוסמה בן לאדן מת".

זוהי אינה הפעם הראשונה שבה טראמפ בוחר לתקוף את SNL בעקבות החיקוי שלו. לפני שבועיים צייץ הנשיא הנבחר בעקבות הקטע בו הוא נראה נכנס המום לבית הלבן ונאלץ להתמודד עם ההשלכות של הבטחות הבחירות שלו. "צפיתי בחלקים מסאטרדיי נייט לייב אתמול. זוהי תוכנית חד-צדדית, מוטה ולא מצחיקה בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully