וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנפלאות הארכיון: האשה שפחדה מבעלה כי בטעות מחקה הקלטת משחק כדורגל

6.12.2016 / 7:01

הסתכנו בהרעלת אבק וביקרנו בארכיון הערוץ הראשון כדי לבדוק: האם מנהלת הארכיון מזכירה את דמות הארכיונאית של אילן פלד מ"פנס הקסם"? מה הבקשה הכי הזויה שהתקבלה לארכיון? ומה הדבר הכי מפתיע לגלות על חייה הפרטיים של ארכיונאית? צפו

עידו שחם

בסדרה "פנס הקסם", בכיכובו של אילן פלד, מוצגת דמותה של אשת הארכיון של הערוץ הראשון, אידה שמה. עד כמה היא מבוססת על הארכיונאית האמיתית של הערוץ, בילי סגל? בדקנו סוגיה חשובה זאת בעת ביקור מאובק באוצר המדינה, הארכיון, במסגרת שיתוף הפעולה בין וואלה! NEWS לערוץ הראשון בפרויקט "כשהיינו ילדים". שיחה עמה העלתה, בין השאר, כי בניגוד למה שניתן היה לצפות מארכיונאית, בחייה הפרטיים סגל מבולגנת, ולמשל לא מסדרת את אלבומה המשפחתי.

בדקנו איתה מה החזון שלה ("לשמר, לעשות דיגיטציה ולהנגיש את חומרי הארכיון") וכן מה הבקשות הכי הזויות שהגיעו לארכיון, שאלנו אותה. "אשה אחת", היא מספרת, "התקשרה ממש בדמעות, כי היא בטעות מחקה משחק כדורגל שבעלה הקליט, והיא ממש פחדה ממנו. ריחמנו עליה ועשינו את זה". בנוסף לסגל, פגשנו בארכיון גם את העובד הוותיק אריה נאמן, שנמצא בערוץ משנת הקמתו, ופשוט חי בסרטיה. וגם: האם הסכימו אנשי הארכיון לשחק עם כתב וואלה! תרבות פריזבי עם סרטי הקלטה עתיקים?

seperator

"כשהיינו ילדים" הוא ספיישל מיוחד של וואלה! NEWS והערוץ הראשון אשר במסגרתו מצדיעים לתוכניות הילדים והנוער של כל הזמנים בערוץ הראשון, בסימן 48 שנות שידור ציבורי. הסדרה הינה מצעד משודר ואינטראקטיבי, אשר יעלה על נס את העשייה הטלוויזיונית של מחלקת הילדים והנוער לאורך השנים. כל תוכנית תציג מעין "מסע בזמן" לפי עשורים של מיטב תכניות הילדים והנוער המוכרות והאהובות לאורך השנים ושכולנו גדלנו עליהן.

במהלך המצעד, יועמדו לבחירת הקהל ארבע קטגוריות. היכנסו כבר עכשיו לאתר, הצביעו עבור תוכניות הילדים והנוער האהובות עליכם, בחרו את שיר הנושא שמעורר בכם נשכחות, הקליקו על כוכב הילדים שמזכיר לכם את הימים שבהם אתם הייתם ילדים, ותוכלו לזכות בטלוויזיית LG OLED מתנת LG וקבוצת ח.י. היבואנית הרשמית של מסכי LG בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully