וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גב האומה: מאריה קארי מככבת בגן עדן לבטטות כורסה

11.12.2016 / 0:00

תוכנית הריאליטי החדשה של הזמרת עמוסה במטעמי טראש לתפארת, ומתמקדת בזמרת רובצת במיטב פריטי הלנז'רי שכסף יכול לקנות, בעודה מלהגת על הקשיים בחייה. גם אם לא מדובר בחידוש כלשהו לאחיותיה לז'אנר כמו "משפחת קרדשיאן", יש מקום להתמכרות

"העולם של מאריה קארי", ימי שישי ב-16:00 בערוץ !E
במשך דקות ארוכות וברוב הסצנות (פרט לסצנות שמתעדות את החזרות להופעות כמובן), קארי שכובה על ספה זו או אחרת, לבושה בלנז'רי זה או אחר ונוגעת בעצמה תוך כדי דיבור. זה באמת מדהים לצפייה

אוי, יכול להיות שהגב של מאריה קארי שבור. אני כותב את זה בלי להיות רופא מומחה כמובן אבל לדעתי משהו לא בסדר בעמוד השדרה שלה. כמובן שבגילה המתקדם - רגע לפני חמישים - זה דווקא הגיוני. אפילו אני, שצעיר ממנה בעשור רחמנא ליצלן, סובל מדי פעם מכאבי גב, אבל אצל קארי המצב חמור: היא לא מסוגלת לשבת. זה לפחות מה שקורה רוב הזמן בפרק הראשון של "העולם של מאריה קארי", ריאליטי הטראש החדשה בערוץ E!. במשך דקות ארוכות וברוב הסצנות (פרט לסצנות שמתעדות את החזרות להופעות כמובן), קארי שכובה על ספה זו או אחרת, לבושה בלנז'רי זה או אחר ונוגעת בעצמה תוך כדי דיבור. זה באמת מדהים לצפייה. לא זכורה לי תוכנית טלוויזיה שעקבה אחרי בטטת כורסה שהיתה, ובכן, בטטת כורסה.

"העולם של מאריה קארי" מתיימרת לעקוב אחרי סיבוב ההופעות האחרון של קארי שנערך במקביל לתכנון החתונה/להתפרקות מערכת היחסים שלה עם המיליארדר ג'יימס פאקר. בתחילת הפרק הראשון מכריזה קארי כי מעולם לא רצתה שיעקבו אחריה לתיעוד עבור תוכנית ריאליטי, אבל בסוף החליטה לעשות את זה כי לא תהיה לה הזדמנות נוספת. לא ברור למה קארי התכוונה בדבריה. הרי כל ימיה נראים אותו הדבר. מה בין ראשון משני, האם הלנז'רי נראה שונה ביום רביעי? כך או כך, טוב שקארי בחרה לתעד את השנה החולפת שכן חייה, גם אם נראים אותו הדבר, בהחלט מהנים לצפייה.

העולם של מריה קארי. Photo by: James Dimmock/©E! Entertainment Television 2016,
קארי בתנוחה אופיינית ב"העולם של מאריה קארי"/Photo by: James Dimmock/©E! Entertainment Television 2016

כך למשל נותרתי מתוח לחלוטין בסוף הפרק הראשון, עת העוזרת האישית החדשה חוותה התמוטטות עצבים לאחר שלא הצליחה להתקין את מכשיר האפל TV בסקוטלנד. האם היא תפוטר? והאם המנהלת של קארי תנזוף בה על כך שבכתה למרות שהורתה לה לא לבכות? רק הפרק הבא יגלה. "העולם של מאריה קארי", אם כן, מצטרפת לחברותיה מז'אנר הריאליטי טראש (אין ביניהן כל הבדל למען האמת) והינה מופרכת לצפייה, ואף לעתים קשה לצפייה, בשל הקצב התזזיתי וכיתובי הסטטיסטיקה המוזרים שמהללים את קארי ואת הקריירה שלה ומתעופפים על המסך לכל עבר. אני מניח שאם ערך ויקיפדיה היה קם לחיים, כך זה היה נראה.

ועדיין, מעניין לצפות ב"העולם של מאריה קארי" ולו כדי להיחשף לתנאים הנוחים ולשלל הפינוקים ביאכטה של פאקר, אותו מיליארדר אלמוני שפרץ אל חיינו בשבועות האחרונים. קשה שלא להילחץ ולהחניק אנחת רווחה כשקארי כמעט מחליקה במדרגות היאכטה (ואולי מדובר ביאכטה שלה? יש כל כך הרבה יאכטות בתוכנית הזאת. לאן שטות היאכטות כשבעליהן לא נמצאים?). אם זה קרה לקארי, אולי זה קרה גם לאנשים שאנחנו מכירים ושעליהם קראנו במהדורות החדשות לאחרונה? אם יש לנו קצת מזל, הם אפילו יופיעו בכמה פריימים במקרה. זה בכלל לא מופרך, אפילו מיקי בוגנים, כן כן, הספר שידיו אחראיות על כל פן וסלסול בכיכר המדינה, מפציע בתוכנית לרגע כשהוא אוחז באחת משמלות הכלה שקארי מודדת במסגרת ההכנות לחתונה. אם מיקי שם, כל אחד יכול להיות שם גם. מי ידע, העולם של מאריה קארי הוא העולם של כולנו. כדור ארקוקסיה אחד בכל פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully