וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגר לוי שרה "Verge OF Your Love". צפו בקליפ

11.12.2016 / 0:00

"Verge OF Your Love" הוא השיר הראשון שהגר לוי משחררת מתוך האי. פי החדש שלה. גולשי וואלה! תרבות מוזמנים לצפות בקליפ שלו כעת. צפייה נעימה

צילום: דותן גור וארמן סרקיסוב, במאי עריכות: יובל ארצי, עריכה: יובל ארצי ואלעד פרימו

הגר לוי משחררת את הקליפ הרשמי ל-"Verge OF Your Love", שיר ראשון שיצא מתוך האי. פי החדש שלה, "Shore - EP Live". לוי היא מוזיקאית, יוצרת, פסנתרנית אשר גדלה בבלגיה ואת שנות בגרותה העבירה בישראל. האי.פי החדש שיראה אור בקרוב מגיע שנה לאחר יציאת אלבום הבכורה של לוי.

"אלבום הבכורה נכנס בינואר 2015 לתהליך המיקסים, ופתאום שקט... לחכות שהאלבום יהיה מוכן. ולאט לאט -שלושה שירים חדשים: שירים של חזרה פנימה, לתוך הבועה שלי. האלבום איפשר לי לשים על השולחן רגשות ראשוניים; 'השלישייה' החדשה יצאה כבר משכבה אחרת, יותר נסתרת. לאחר נגינה, השמעה, עיבוד, הופעות - תהליך ששיאו בהקלטה - החל להתבהר הנושא שחוזר בכל השירים והוא גם שם הפרויקט - 'Shore'. חוף מבטחים. מקום בטוח ובעל משמעות בלב הסערה. את השירים ניתן היה להקליט בהפקת 'שכבות', עם העלאות תפקידים ובפריסה על תקופת זמן. אך לבסוף הפורמט של הקלטה בלייב - שלושה טייקים לכל שיר ובחירה במוצלח ביניהם - תוך תיעוד ויזואלי - נמצא כמשרת הכי טוב את השירים ומשמעותם. דווקא חוסר הזמן הוא שהעניק חויה של ספינה אותה כל אנשי הצוות מובילים יחד לחוף מבטחים, כשכל דקה קובעת. הדחיפות הזו העצימה את הרגשות ואת הדרמה בתוך השירים ונתנה להם תנופה חד פעמית ומיוחדת ליום הזה", מספרת לוי.

  • עוד באותו נושא:
  • הגר לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully