וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מתנצלת, אני מאוד לחוצה": צפו בפטי סמית' מתבלבלת בטקס הנובל

10.12.2016 / 21:26

הזמרת האמריקאית ביצעה בטקס את שירו של בוב דילן, שלא הגיע לקבל את הפרס. לאחר שחזרה בטעות על אחת משורות השיר, היא עצרה ותירצה בפני הקהל כי היא נורא מתרגשת. צפו

פטי סמית'. Dimitrios Kambouris, GettyImages
מתרגשת. סמית'/GettyImages, Dimitrios Kambouris

הזמרת פטי סמית' עברה רגע של בלבול קל בטקס הענקת פרס נובל לספרות שנערך היום (שבת) בשטוקהולם. הזמר בוב דילן שהוכתר כחתן הפרס השנה, אמנם לא נכח בטקס, אך זכה לביצוע בו של שירו "A Hard Rain's A-Gonna Fall" כמחווה, על ידי סמית'. אלא שהזמרת האמריקאית שלוותה בתזמורת חזרה על אחת משורות השיר פעמיים.

מיד לאחר מכן, כששמה לב לטעות שביצעה, פנתה סמית' לקהל. "אני מתנצלת, אני מצטערת. אני כל כך לחוצה", סיפרה והצופים במקום מנגד הריעו במחיאות כפיים לאות תמיכה. לאחר מכן התחילה מחדש וסיימה את ביצוע השיר. צפו:

היעדרו של דילן מהטקס, כמו גם אי המענה לשיחות הטלפון מהאקדמיה השבדית, עוררה עניין תקשורתי רב. הזמר והיוצר האמריקני בן ה-75 קיבל היום את הפרס "על יצירת ביטוי פיוטי במסגרת מסורת השיר האמריקני". על אף היעדרו שלח דילן מכתב תודה, שהוקרא בשמו.

בחודש שעבר הודיעה האקדמיה השבדית כי דילן שלח מכתב ובו הסביר כי היעדרותו היא תוצאה של "התחייבויות קודמות". דילן הדגיש כי הוא "חש כבוד רב על הבחירה בו, והיה רוצה לקבל את הפרס באופן אישי". בהודעת האקדמיה צוין כי מדובר במקרה "לא רגיל, אך לא תקדימי", כשבעבר נרשמו כמה מקרים שבהם זוכים לא הגיעו לקבל את הפרס. על פי קרן הנובל, הפרס של דילן צריך להינתן לו באופן אישי ב-2017, בשבדיה או מחוצה לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully