וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הטריילר הראשון של "מהיר ועצבני 8"

12.12.2016 / 6:54

במוקד הסרט השמיני בסדרה המצליחה, עומדת הבגידה של אחד מחברי המשפחה וחבירתו לטרוריסטית מסוכנת. וגם: גל גדות הפסידה את הפרס הגדול הראשון אליו היתה מועמדת. לייב בלוגינג תרבותי

צילום מסך

07:35 - "לה לה לנד" ו"אמריקה נגד או. ג'יי סימפסון" סחפו את פרסי המבקרים

די כצפוי, "לה לה לנד" התגלה הלילה (בין ראשון לשני) כמנצח הגדול של טקס פרסי בחירת המבקרים. המיוזיקל קטף שמונה פסלונים, שמחזקים את מעמדו כפייבוריט לאוסקר. בין השאר, זכה בפרסים לסרט, לבמאי (דמיאן שאזל) ולתסריט, עיטור אותו חלק עם "מנצ'סטר ליד הים", שהכוכב שלו קייסי אפלק, זכה בפרס השחקן הראשי. נטלי פורטמן מ"ג'קי" הוכתרה כשחקנית הראשית הטובה ביותר. ויולה דייוויס מ"גדרות" כשחקנית המשנה ומהרשלה עלי מ"לאור ירח" כשחקן המשנה. "היא" זכה בקטגוריית הסרט הזר, וגל גדות, שהיתה מועמדת בקטגוריית שחקנית האקשן, הפסידה למרגו רובי מ"יחידת המתאבדים".

בתחום הטלוויזיה היתה זאת המיני-סדרה של רשת FX "אמריקה נגד או. ג'יי סימפסון" שקטפה חמישה פרסים, ובהם המיני-סדרה הטובה ביותר וכל ארבעת קטגוריות המשחק למיני-סדרות. "משחקי הכס" הוכתרה לסדרת הדרמה הטובה ביותר, ו"עמק הסיליקון" לסדרה הקומית הטובה ביותר. בוב אודנקירק ("סמוך על סול") וטנדי ניוטון ("ווסטוורלד") קטפו את פרסי המשחק הראשיים בדרמה; קייט מקינון ("סאטרדיי נייט לייב") ודונלד גלובר ("אטלנטה") זכו בפרסי המשחק הראשיים בקומדיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמיד יש פעם הבאה. גל גדות/מערכת וואלה!, צילום מסך

06:54 - המשפחה מתפרקת: הטריילר הראשון של "מהיר ועצבני 8"

כפי שזה נראה כרגע, לא נראה שסדרת "מהיר ועצבני" עומדת להיפרד מאיתנו אי פעם. משהו בשילוב של מכוניות שפורצות קיר, מרחפות באוויר, נכנסות לתוך מטוס נוסעים, משאילות מצנח ונופלות באלגנטיות אל תוך מסיבת בריכה עם אנשים יפים מדי שרוקדים הזוי מדי - הוא כנראה התמהיל המושלם לסרט אקשן.

חבורת השודדים חוזרת לסרט השמיני, שיזכה לשם הטיפשי מעט "The Fate of The Furious", והטריילר הראשון חושף טוויסט דרמטי בעלילה, כשאחד מחבריה פונה נגד "המשפחה" ומשלב כוחות עם טרוריסטית סייבר מסתורית (שרליז ת'רון). זה עדיין לא הסוף, מכיוון שהמשפחה נאלצת לחבור לאחד מהנבלים הגדולים בהם נלחמה בעבר, כדי לנסות וללכוד את הבוגד.

הטריילר מכיל גם מחווה קצרה לפול ווקר המנוח, שמופיע בתמונה המציגה את החבורה יחד. מלבד וין דיזל ודוויין ג'ונסון, ישובו לסרט החדש גם מישל רודריגז, לודאקריס וטייריס גיבסון.

"מהיר ועצבני 8" ייצא לבתי הקולנוע ב-14 באפריל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully