וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה מוסקונה: "מאז הריאיון על סצנת האונס של גילה אלמגור, אני רדוף"

12.12.2016 / 16:35

השחקן, שעורר סערה כשסיפר בנינוחות בערוץ 10 על סצנת האונס של גילה אלמגור ב"מלכת הכביש", התייחס לאותה הופעה טלוויזיונית בריאיון לוואלה! תרבות. "לגבי היין שלקחתי, אמרתי לרפי לפני – 'כדי לדבר על הסצנה הזאת אני חייב לקחת לגימת יין'"

צילום מסך

השחקן אריה מוסקונה מגיב לראשונה לסערה סביב דבריו בשבוע שעבר על סצינת האונס של גילה אלמגור בסרט "מלכת הכביש". "אני מפחד לדבר, היום אתה לא יודע מה אתה יכול להגיד, איפה יתפסו אותך ואיפה ישנאו אותך. באיזה שמות כוניתי אחרי הריאיון הזה", אמר לוואלה! תרבות.

בשיחה עימו התייחס מוסקונה לטענתו על הדרך שבה סיפר את הדברים בערוץ 10, כשבידו כוס יין, ודבריו נאמרים בטון שאינו תואם את חומרת המקרה. "אני התייחסתי לזה כהפתעה אולי פחות נעימה לגילה, אבל לא כמקרה מזעזע או משהו, אתה יודע, שעשינו משהו שהוא אסור בתכלית האיסור. כי ברשותך, דבר אחד, כמובן שמנחם רצה הפתעה או שתיים שזה ייצא חזק יותר, אבל גילה היתה שותפה בכתיבת התסריט. הסצנה הזאת לא בוימה, זה נכון, אבל היא ידעה שיש סצנת אונס".

"ואגב היין שלקחתי, קודם כל אמרתי לרפי - כדי לדבר על הסצנה הזאת אני חייב לקחת לגימת יין. אבל זו לא נונשלנטיות, ואני בדרך כלל לוקח את רוב הדברים שהם לא כוללים מוות או פוגעים בעם שלי בבדיחות הדחת, תמיד חצי הכוס המלאה ותמיד החיוך", הסביר.

בשבוע שעבר סיפרה השחקנית גילה אלמגור על הצילומים לסרט מ-1971, שכללו, כאמור, סצנת אונס קבוצתי. בריאיון לתכניתו של רפי רשף אמרה כי הבמאי מנחם גולן מסר לשחקנים הנחיות מאחורי גבה. "הוא אמר להם תקרעו בה, איפה שאסור – תגעו. זה אונס קבוצתי. חוץ מחדירה, תסלחי לי על הביטוי". יומיים לאחר מכן אישר מוסקונה כי גולן אכן הדריך את השחקנים מבלי ידיעתה. "היא לא יודעת, תופסים אותה, משליכים אותה על הרצפה, קורעים ממנה את הבגדים ואונסים אותה. תעשו מה שאתם רוצים", חיקה את דברי גולן. הדברים באים על רקע הסערה שעורר הבמאי ברנרדו ברטולוצ'י, כאשר בסרטון שעלה לרשת בסוף השבוע שעבר הודה כי סצנת האונס הברוטלי בסרט "הטנגו האחרון בפריז", סוכמה בינו לבין השחקן מרלון ברנדו, בלא הסכמתה של השחקנית בה, מריה שניידר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully